۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۲۸۵۵۳۰
امام جمعه خوی مطرح کرد؛

ضرورت رسیدگی بازرسان به وضعیت اسف بار بیمارستان‌های شهر خوی

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه خوی خواستار رسیدگی بازرسان به وضعیت اسف بار بیمارستان های خوی شد و گفت: امروز مشکلات بهداشت و درمان خوی در یک وضعیت اسف بار و دردناک قرار گرفته است و این مهم نیازمند اهتمام بیشتر مسؤولان است.
امام جمعه خوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام سید رضی موسوی شکوری، امام جمعه خوی ظهر امروز در جلسه مجمع خیرین سلامت استان اظهار داشت: انجام کاری به شکل نیکو و با انگیزه خدایی و رساندن خیر و سود به دیگری بدون هیچگونه چشم داشتی یک نوع احسان است.

 

وی ادامه داد: هر کسی با توجه به برخورداری های خود از قبیل ثروت، دانش، موقعیت اجتماعی و مسؤولیت باید در سودرسانی به جامعه و رفع نیازمندی ها بویژه در زمینه بهداشت و درمان تلاش کند.

 

حجت الاسلام شکوری با اشاره به وظایف مهم مجمع خیرین سلامت، اظهار داشت: احداث و تکمیل، ترمیم و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی، شناسایی نیازمندی‌های بهداشتی و درمانی جهت برطرف ساختن، شناسایی و برقراری ارتباط با پزشکان نیکوکار و مؤسسات خیریه بهداشتی و درمانی و همچنان شناسسایی خیرین داخل و خارج کشور و بهره‌گیری از توان بالفعل و بالقوه آنان و در نهایت ارائه مشاوره به خیرین از جمله وظایف مهم مجمع خیرین سلامت است.

 

وی در ادامه با گلایه از کم کاری اعضای مجمع خیرین سلامت، تصریح کرد: امروز مشکلات بهداشت و درمان خوی در یک وضعیت اسف بار و دردناک قرار گرفته است بطوری که همه می‌دانیم دو بیمارستان قمر بنی هاشم و مدنی با تمامی مجموعه های وابسته کلنگی هستند و قابل استفاده نمی باشند.

 

عضو شورای استانی حوزه های علمیه آذربایجان غربی گفت: تلاش در زمینه بهداشت و درمان و رفع معضلات عملیاتی و اجرایی بیمارستان خیریه آیت الله خویی از جمله وظایف سنگین مجمع است.

 

امام جمعه خوی خواستار تشکیل و راه اندازی یک ستاد عملیاتی برای پیگیری موضوع بیمارستان آیت الله خویی شد.

 

وی درخواست یک هیأت بازرسی از ریاست محترم جمهور یا از وزیر بهداشت جهت رسیدگی به شرایط دردناک بیمارستان‌های خوی را از جمله کارهایی دانست که این ستاد باید انجام دهد.

 

گفتنی است، که جلسه مجمع خیرین سلامت در دفتر مصلی نماز جمعه با حضور اعضای مجمع خیرین سلامت تشکیل شد و در پایان این جلسه تصمیماتی در زمینه بهداشت و درمان با پیشنهادات حجت الاسلام شکوری، امام جمعه خوی گرفته شد./1301/202/ب2

ارسال نظرات