۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۲۸۵۵۹۰
فرمانده نیروی زمینی ارتش خبر داد؛

اشراف کامل نیروهای مسلح و وزارت اطلاعات بر تحرکات داعش

خبرگزاری رسا- امیر سرتیپ پوردستان گفت: با توجه به افزایش آمادگی نیروهای مسلح و رصد کامل اطلاعاتی تحرکات دشمنان و گروه های تکفیری، نیروهای مسلح به هیچ عنوان در مقابل تهدیدات غافلگیر نمی‌شوند.
امير پوردستان

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و افتتاح بخشی از پادگان تیپ 377 شهید حبرانی مشهد گفت: در سال های گذشته با توجه به افزایش حضور نیروهای آمریکایی در منطقه تهدیدات از نوع نا هم تراز بود، اما امروز با توجه به خروج نیروهای آمریکایی از منطقه، با جنگ های نیابتی روبرو هستیم که مهم ترین بازیگران آن را گروه های تکفیری نظیر داعش تشکیل می دهند.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه به اقدامات پیش روی این نیرو در ماه های آینده اشاره کرد و افزود: رزمایش های واکنش سریع نیروی زمینی ارتش، مهر و آبان امسال در غرب و شرق کشور برگزار می شود و با برگزاری این رزمایش ها در راستای افزایش توانمندی دفاعی این یگان ها اقدام خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین ثمرات افزایش آمادگی نیروهای مسلح عزت و اعتماد به نفس و استقلال رای این نیروها، افزایش آمادگی و اطمینان روانی مردم در مقابله با تهدیدات دشمنان و افزایش بازدارندگی نیروهای مسلح است.

 

امیر پوردستان همچنین در حاشیه این مراسم با حضور در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سؤالی پیرامون ارزیابی خطر داعش برای مرزهای ایران، اظهار کرد: داعش تاکنون به مرزهای کشور نزدیک نشده است؛ نیروهای مسلح و وزارت اطلاعات بطور کامل بر تحرکات داعش اشراف دارند، متناسب با آن ظرفیت های دفاعی خود را افزایش می دهند و در اوج آمادگی قرار دارند.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی نسبت به تهدیدات خارجی که نتیجه تسلط نیروهای مسلح بر مرزها و توانمندی های آن هاست، خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش آمادگی نیروهای مسلح و رصد کامل اطلاعاتی تحرکات دشمنان و گروه های تکفیری، نیروهای مسلح به هیچ عنوان در مقابل تهدیدات غافلگیر نمی شوند./820/102/ب2

ارسال نظرات