۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۲۸۵۷۳۰
استاد حوزه و دانشگاه مطرح کرد؛

ضرورت توجه مدیران به رهنمودهای ولایت فقیه در راستای تعالی و پیشرفت جامعه

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه نظام اسلامی را در مسیر تعالی و پیشرفت قرار می دهد، گفت: همگان باید تلاش کنند تا رهنمودها و تدابیر ارزشمند ولایت فقیه را سرلوحه امور خود قرار دهند.
نماينده ولي فقيه در سپاه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام حسین محمدیان امیری، استاد حوزه و دانشگاه امروز در جمع بسیجیان و پاسداران شهرستان آمل با بیان این که بهره گیری از فرهنگ تشیع تعالی بخش سعادت و رستگاری انسان است، گفت: انسان باید تلاش کند پیرو مکتب علوی باشد و از این فرهنگ نورانی در راستای تعالی خود استفاده کند.


نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل با اشاره به این‌که خدمت به مردم برکات و ثمرات گرانقدری دارد، بیان داشت: انسانی که رویکرد خود را در راستای خدمت‌رسانی شایسته به مردم قرار دهد می‌تواند به مراتب والایی دست پیدا کند.


وی با بیان این که بهره‌گیری از رهنمودهای ولایت فقیه نظام اسلامی را در مسیر تعالی و پیشرفت قرار می‌دهد، تصریح کرد: همگان باید تلاش کنند تا رهنمودها و تدابیر ارزشمند ولایت فقیه را سرلوحه امور خود قرار دهند.


حجت الاسلام محمدیان افزود: مدیران نظام اسلامی اهتمام خود را صرف خدمت صادقانه و تحقق رهنمودهای ولایت فقیه قرار دهند که چنین خدمتی ماندگار می شود و از ثواب گرانقدری برخوردار است.


استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که انسان بدون ولایت نمی تواند به جایی برسد، گفت: بهره گیری از ولایت می تواند سعادت بخش دنیا و آخرت انسان باشد و زندگی او را در مسیر ارزشمندی قرار دهد.


نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل با اشاره به این که امروز ولایت فقیه به بهترین نحو ممکن در حال پیشبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی است، بیان داشت: نظام اسلامی در جایگاه عزت و اقتدار قرار دارد که امتداد مسیر انقلاب اسلامی نیازمند بهره گیری از تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری است که باید گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم.


وی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با هزینه ها و سرمایه گذاری های بسیاری به دست ما رسیده است و خون های گرانقدری در مسیر تحقق اهداف و آرمان های نظام اسلامی هزینه شده است که باید قدردان آن باشیم.


حجت الاسلام محمدیان با بیان این که شهدا با نثار جان های پاک خود نقش مهمی در نظام اسلامی و عزت و اقتدار آن دارند، گفت: شهدا رفتند و ما باید ادامه دهنده راستین سیره نورانی و اهداف والای این عزیزان باشیم.


استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان تصریح کرد: دشمنان از طریق جنگ نرم به دنبال ترویج ناهنجاری های اجتماعی در جامعه هستند که نیاز است مراقبت و هوشیاری شایسته ای وجود داشته باشد.


نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل تصریح کرد: در شرایط کنونی تکلیف سنگینی داریم که باید در راستای ترویج ارزش های دینی و مقابله با هجمه های دشمنان کوشا باشیم و از تمام ظرفیت ها استفاده کنیم.


وی با بیان این که امروز وظیفه داریم تا کارهای خود را به درستی انجام دهیم که باید در برابر شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی پاسخگو باشیم، گفت: این عزیزان بهترین سرمایه خود را در راه انقلاب اسلامی فدا کردند و باید راه آنان را به درستی ادامه و ترویج دهیم./1314/202/ب2

ارسال نظرات