۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۲۸۵۹۸۱
مدیر مرکز قرآنی بیت‌ الزهرا خبر داد؛

رقابت قرآن آموزان شهرستان آران و بیدگل در آزمون کتبی طرح ملی قرآنی 1449

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز قرآنی بیت الزهرا(س) شهرستان آران و بیدگل گفت: 310 قرآن آموز مرکز قرآنی بیت‌الزهرا(س) آران و بیدگل در آزمون کتبی طرح ملی قرآنی 1449 با یکدیگر به رقابت کردند.
رسم‌الخط فارسي پاسخگوي نياز قرآن‌آموزان نيست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، طیبه سلطانی فر مدیر مرکز قرآنی بیت الزهرا(س) شهرستان آران و بیدگل صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: 310 قرآن آموز مرکز قرآنی بیت الزهرا(س) آران و بیدگل در آزمون کتبی طرح ملی قرآنی 1449 با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

وی افزود: در طول تابستان سال جاری پنجاه کلاس ویژه طرح قرآنی 1449 در پایگاه های قرآنی وابسته به این مرکز در روستاهای کاغذی، شهر ابوزید آباد، روستای فخره، شهر نوش آباد، روستای یزدل و شهر آران و بیدگل برگزار شد و یک هزار و دویست نفر در این کلاس ها شرکت کردند.

 

مدیر مرکز قرآنی بیت الزهرا(س) آران و بیدگل یاد آورشد: پیش از برگزاری این کلاس ها، دوره ویژه تربیت مربی ویژه تدریس در این کلاس ها با حضور بیست مربی در هیجده جلسه برگزار شد و شرکت کنندگان در این دوره، آموزش های لازم را در خصوص تدریس مفاهیم، حفظ، قرائت و تجوید سوره مبارکه یاسین فرا گرفتند.

 

سلطانی فر یادآور شد: آزمون کتبی طرح 1449 در روز جمعه سیزدهم شهریور به صورت همزمان از سوی سازمان دارالقرآن الکریم یکی از نهادهای وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در سراسر کشور برگزار شد و 310 قرآن آموز بیت الزهرا(س) از کل شرکت کنندگان کلاس های مذکور در این آزمون شرکت کردند و به 30 پرسش چهارگزینه ای از حفظ و مفاهیم سوره یاسین پاسخ دادند.

 

مدیر مرکز قرآنی بیت الزهرا(س) آران و بیدگل با اشاره به اینکه طرح قرآنی 1449 به دلیل تمرکز برحفظ، قرائت و مفاهیم سوره یاسین، طرح موفقی بوده است و از طرح های موفق قرآنی کشور است گفت: طرح قرآنی 1449 در تابستان سال جاری با محوریت حفظ سوره یاسین برگزار و با استقبال مردم روبرو شد.

 

شایان ذکر است، شهرستان آران و بیدگل در شمال استان اصفهان به دلیل فعالیت های شاخص قرآنی در سال های اخیر، از سوی نهادهای رسمی به‌عنوان شهر نمونه قرآنی کشور معرفی شده است./1307/203/ب3

ارسال نظرات