۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۲۸۶۱۳۳
آصفری در گفت و گو با رسا:

دولت نظر رهبری درباره بررسی برجام در مجلس را فصل الخطاب بداند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مرکزی در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دولت در موضعگیری های خود از ولایت و رهبری می گوید و باید در عمل نیز این مواضع خود را داشته باشد و نظر ایشان درباره ضرورت بررسی برجام در مجلس را فصل الخطاب بداند.
آصفري نماينده مردم اراک، کميجان و خنداب در مجلس شوراي اسلامي

محمد حسن اصفری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با رییس و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: یکی از توصیه های مهم رهبری معظم انقلاب در دیدارهای خود، تقویت روحیه استکبار ستیزی در جامعه است که باید نسبت به آن توجه ویژه داشته باشیم.


وی با بیان این که آمریکایی ها از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی های خود را با نظام ما آشکارا ادامه دادند، بیان کرد: امروز بعد از گذشت 35 سال جمهوری اسلامی توانسته است با زنده نگهداشتن روحیه استکبار ستیزی و خود باوری به پیشرفت های بسیار زیادی دست یابد و علی رغم انبوه مشکلاتی که دشمنان در طول این مسیر برای ما ایجاد کرده اند، ما با اقتدار این گردنه های پر فراز و نشیب را پشت سر بگذاریم.


نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که برخی امروز به این موضع ایران در جهان اعتقاد ندارند، افزود: امروز ملت ایران توانسته اند با اقتدار در برابر زیاده خواهی های آمریکایی ها بایستند.


وی با بیان این که ملت ایران هیچگاه از آرمان های خود کوتاه نخواهد آمد، اظهار کرد: امروز برخی ها بدنبال کمرنگ کردن روحیه استکبارستیزی ملت ایران هستند و به نوعی این افراد بدنبال براندازی نرم نظام هستند.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که امروز بازگشت آمریکایی و نفوذ آنها در کشور هیچ نفعی برای ملت ایران نخواهد داشت، تصریح کرد: کسانی که سعی در هموار کردن نفوذ آمریکایی ها در ایران را دارند بدنبال تامین منافع شخصی خودشان هستند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: فرمایشات رهبری معظم انقلاب به عنوان فصل الخطاب است و تاکید ایشان بر بررسی برجام در مجلس راه را به دولتی ها نشان می دهد.


آصفری با بیان این که امروز دولت در موضع گیری های خود از ولایت و رهبری می گوید و باید در عمل نیز این مواضع خود را داشته باشد، تصریح کرد: عده ای به دنبال ایجاد دو قطبی در کشور هستند و دشمن نیز از این کار آنها حمایت می کند و دولت باید با همدلی با مجلس اجازه تحقق این توطئه را در کشور ندهد. /858/ت302/ج

ارسال نظرات