۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۲۸۷۶۸۵
فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

راهیابی 40 مقاله به مرحله داوری مقالات کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری از ارسال بیش از 100 مقاله به کمیته علمی پژوهشی کنگره سرداران و دو هزار و 400 شهید این استان خبر داد و گفت: به دلیل نامرتبط و یا تکراری بودن برخی از مقالات، تنها 40 مقاله به مرحله داوری رسیده ‌اند.
رضا محمدسليماني، فرمانده سپاه چهارمحال و بختياري

رضا محمدسلیمانی، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، برگزاری کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری یک رویداد مهم فرهنگی برای این استان معرفی کرد و با اشاره به تشکیل 24 کمیته در راستای برگزاری کنگره 2 هزار و 400 شهید این استان در مهرماه سال جاری، تصریح کرد: در حال حاضر 99 درصد کمیته‌ ها فعال هستند و حدود 50 درصد فعالیت ‌های اجرایی انجام شده است. 

 

محمدسلیمانی با بیان این که تاکنون 500 هزار سند از شهدای استان چهارمحال و بختیاری جمع‌ آوری شده است، خاطرنشان کرد: اسناد شهدا منبع ارزشمند و سرمایه گران‌ بها برای استان هستند.

  

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری از آماده شدن طومار ولایت‌ مداری مردم این استان، شجره‌ نامه شهدا و آماده شدن ریزترین قرآن نیز خبر داد و گفت: این آثار به همراه کتب تهیه شده از زندگانی شهدا به محضر رهبر معظم انقلاب اهدا خواهد شد.

 

این مقام مسؤول همچنین از ارسال بیش از 100 مقاله به کمیته علمی پژوهشی کنگره سرداران و دو هزار و 400 شهید چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار داشت: به دلیل نامرتبط و یا تکراری بودن برخی از مقالات، تنها 40 مقاله به مرحله داوری رسیده ‌اند.

 

وی با بیان این که 14 داور از استان مسؤول بررسی و داوری آثار رسیده به کنگره هستند، افزود: نتایج برگزیدگان این مقالات تا پایان هفته آینده مشخص خواهد شد.

 

محمدسلیمانی خاطرنشان کرد: از میان مقالات ارسال شده به این کمیته هفت مقاله ممتاز و 24 مقاله برتر انتخاب خواهند شد و این آثار در مقالات علمی پژوهشی به چاپ می ‌رسند.

 

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری تهاجم فرهنگی، جهاد فرهنگی، نهادهای اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، دفاع مقدس و شهدا، آثار مربوط به ایثار، وصیت‌نامه، شهادت، شهدا و امام، ولایت فقیه و شهدا و دفاع مقدس را 15 محور اصلی این مقالات برشمرد./9457/302/ب2

ارسال نظرات