۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۲۸۷۶۹۲
همزمان با سالروز شهادت امام جواد؛

سال تحصیلی مدرسه علمیه ام‌المومنین حضرت خدیجه آغاز می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه ام‌المومنین حضرت خدیجه گفت: افتتاحیه مدرسه علمیه ام‌المومنین حضرت خدیجه(س) با حضور طلاب و مسؤولان این مدرسه همزمان با سالروز شهادت امام جواد(ع) برگزار می‌شود.
مراسم افتتاحيه

ربابه سادات جذبی مدیر مدرسه علمیه ام‌المومنین حضرت خدیجه(س) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به افتتاحیه مدرسه علمیه ام‌المونین حضرت خدیجه(س)، گفت: افتتاحیه مدرسه علمیه ام‌المومنین حضرت خدیجه(س) روز دوشنبه 23 شهریور و به مناسبت شهادت امام جواد(ع) برنامه مرثیه سرایی با حضور اساتید محترم و طلاب عزیز برگزار می‌شود.

 

وی افزود: روز سه شنبه 24 شهریور مصادف با روز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) برنامه جشن با حضور اساتید و طلاب برگزار می‌شود و سخنرانی حجت‌الاسلام اسکندری موسس حوزه علمیه و کارشناس صدا و سیما در شبکه قرآن و اهدای جوایزی به طلاب جدیدالورود برنامه به پایان خواهد رسید.

 

مدیر مدرسه علمیه ام‌المومنین حضرت خدیجه(س) بیان داشت: افزون بر برنامه‌های آموزشی مرکز مدیرت فعالیت‌های فوق برنامه برای طلاب در نظر گرفته شده که شامل حفظ قرآن، ورزش و کلاس‌های اخلاق است.

 

جذبی با اشاره به نشاط طلبگی افزود: حوزه علمیه ام‌المومنین حضرت خدیجه(س) برای طلاب ساعت نشاط قرار داده تا در این ساعت مسابقات، ورزش و برنامه متفاوت برگزار کنند.

 

وی ابراز داشت: همچنین برای طلاب ساعت مطالعه برنامه ریزی شده تا با مطالعه کتبی که در اختیارشان قرار داده شده در مسابقات کتاب خوانی شرکت کنند.

 

مدیر مدرسه علمیه ام‌المومنین حضرت خدیجه(س) در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم امام زمان(عج) همه ما و طلاب را در همه عرصه‌های تحصیل و زندگی یاری نمایند./807/302/ب1

ارسال نظرات