۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۲۸۷۷۵۹

یکی از علمای سنی لبنان هجوم شهرک نشینان اسرائیلی به مسجد الاقصی را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای رهبری جنبش توحید اسلامی لبنان اقدام شهرک نشینان صهیونیستی مبنی بر هجوم به مسلمانان در مسجد الاقصی را محکوم کرد.
شيخ هاشم منقاره

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ هاشم منقاره، رییس شورای رهبری جنبش توحید اسلامی لبنان در سخنانی هجوم شهرک نشینان اسرائیلی به مسجد الاقصی را محکوم و اعلام کرد: این اقدام که با حضور وزیر تندروی اسرائیلی و نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی صورت گرفت، در راستای توهین به مقدسات مسلمانان است.


وی افزود: این افراد درهای مسجد الاقصی را به روی مسلمانان بستند و به مناسبت شروع سال عبری حضور مسلمانان در مسجد الاقصی را به عنوان قبله اول مسلمانان نادیده گرفتند.


این عالم اهل سنت لبنان از کشورهای عربی خواست که نسبت به تجاوزهای متعدد شهرک نشینان صهیونیستی به مسجد الاقصی سکوت نکنند و با حمایت از محور مقاومت گام مفیدی در راستای مقابله با پروژه‌های تروریستی صهیونیستی در منطقه بردارند.

 

هاشم المنقاره تاکید کرد: ما همواره از محور مقاومت حمایت می کنیم تا بتوانیم در مقابل دشمنی که وحدت امت اسلامی را مورد هدف قرار داده است به ایستادگی بپردازیم.


عضو جبهه عمل اسلامی لبنان در پایان هشدار داد: رژیم غاصب صهیونیستی با اجرایی کردن برنامه های فتنه افروزانه سعی دارد منطقه را بر اساس خواسته های استعماری خود تقسیم کند. دشمن با حمایت از گروه های تروریستی تکفیری در سوریه، عراق، یمن و لیبی سعی دارد نفوذ خود را در منطقه توسعه دهد./1321/ب902/د

ارسال نظرات