۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۲۸۷۸۸۸

"تغلب آمریکایی" با شعار "تقلب انتخاباتی"

خبرگزاری رسا ـ دکتر رامین تاکید کرد: بدون تردید "شعار تقلب" در انتخابات 88 بزرگترین "تغلب دشمنان" برای فریب ملت ایران و شکست ارکان نظام و سخت ترین ضربه بر انسجام جامعه و بدترین خیانت خواص پرمدعای سلطه طلب برای انهدام سرمایه اجتماعی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.
محمد علي رامين

به گزارش خبرگزاری رسا، محمدعلی رامین در یادداشتی ضمن انتقاد از هجمه ها به شورای نگهبان، نسبت به نقشه های پیچیده دشمنان و عوامل داخلی آنان در انتخابات اسفندماه هشدار داد و تاکید کرد که باید جلوی تکرار"تغلب آمریکایی" با شعار "تقلب انتخاباتی" را گرفت.

 

میثاق ملی، قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی، سرنوشت ملت بزرگ ایران در هر انتخابات را، به برگه های "رأی مردم" واگزار کرده است؛ این برگه های رأی، امروز در تیررس تهاجمات حیرت انگیز دشمنان ایران و ایرانی قرار دارد؛ و حکومت جمهوری اسلامی نیز برای پاسداری از آرمان های اسلامی و میثاق ملی، به جز ابزار اولیه "نظارت شورای نگهبان"، سرنوشت تک تک"آراء انتخاباتی" را به دست افکار ناشناخته، حوادث بعضاً غیر قابل پیش گیری و شگردهای تبلیغاتی غیرقابل پیش بینی رسانه های بیگانه سپرده است. حوادث بعد از انتخابات سال1388 نمونه ای از حیرت آفرینی دشمن و حیرت زدگی بخشی از مردم مظلوم ما بود.


بدون تردید "شعار تقلب" در انتخابات 88 بزرگ ترین "تغلب دشمنان" برای فریب ملت ایران و شکست ارکان نظام و سخت ترین ضربه بر انسجام جامعه و بدترین خیانت خواص پرمدعای سلطه طلب برای انهدام سرمایه اجتماعی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.


در حالی که نظام تا کنون – به هر دلیل و مصلحتی-، از محاکمه و مجازات مسببان اصلی و عناصر همسو با دشمنان ملت پرهیز کرده است؛ اما اولاً متهمان واقعی صاحب منصب که با نامه پراکنی آن روز و ادامه شبهه افکنی "مبادا تقلب شود" تا به امروز، از گستاخی بیشرمانه خود، حیاء نکرده اند؛ و ثانیاً استمرار عوارض پُردامنه فتنه 88 که با تحمیل تحریم های ظالمانه ابرجنایتگر "بدتر از ابلیس" علیه ملت ایران پیگیری شد، پیروزی مرحله بعدی آمریکا را با کسب عنوان دروغین "کدخدای جهان"، رقم زد تا مملکت ما نتواند به آسانی از محاصره دشمنان فراغت یابد.


پیامد این فرایند، تحمیل دو سال مذاکرات محرمانه با دشمنان غدار است که سوءاستفاده دشمن از انجام "برجام" پر مشقت را از خود برجام، خطرناک تر کرده است و عوارض پیدا و پنهان سرانجام این برجام، گریبان نسل های آینده ملت بزرگ ایران را به آسانی رها نخواهد کرد.


انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفند ماه برگزار می‌شود. در چنین شرایطی، شورای نگهبان، "سنگربان بی سنگر" و امانت دار "حق الناس" در برابر تهاجمات و توطئه های مستقیم و غیرمستقیم دشمنانی است که هیچ یک از منافع و ارزش های ملی، مصالح اسلامی و حقوق ایرانیان را به رسمیت نمی شناسند.


اما پرسش مبنایی این است که آیا شورای نگهبان که به تعبیر امام خامنه ای، "چشم بینای نظام در انتخابات" است، برای صیانت از "آراء ملت"، متناسب با شرایط موجود مجهز شده است؟ واقعیت ها حاکی از آن است که شورای نگهبان فقط می تواند، عوامل اصلی شناخته شده را مهار کند؛ اما نمی تواند، از "اصلی شدن عوامل فرعی در انتخابات" جلوگیری کند؛ نمی تواند جلوی "تغلب با شعار تقلب انتخاباتی" توسط نفوذ روزافزون ابزار فراگیر دشمن را بگیرد؛ نمی تواند، جلوی جوسازی و جنگ روانی برخی صاحب منصبان را که دچار "عادت بد تشکیک در سلامت انتخابات" شده اند را، بگیرد؛ نمی تواند، کاندیداهایی را که مستقیم و غیرمستقیم، در ابزار رسانه ای دشمن تبلیغ و ترویج می شوند، رد صلاحیت کند؛... حال چه باید کرد !؟... آیا باز هم باید برای غافلگیرشدن توسط ابزار و عوامل دشمن، منتظر بمانیم؟!...

 

امروزه ابزار قدرتمند و ذینفوذ استکبار صهیونیستی، یعنی انواع شبکه های ماهواره ای، انواع شبکه های اجتماعی مانند "فیسبوک"، "یوتیوپ"، "وایبر"، "تلگرام"، "واتس آپ"، "اینستاگرام"، "هات پُست"، "توئیتر" که با فراگیر شدن گوشی های هوشمند و رسانه های اجتماعی دیگری که شناسایی هویت کاربران و تشخیص رد و بدل کردن پیام ها را ناممکن می سازند، هر انتخابات آزاد و مستقل و مردمی در جهان را آسیب پذیر ساخته اند؛ و بسیاری از ما ایرانیان نیز، بعد از برگزاری باشکوه ترین انتخابات ریاست جمهوری سال 88 ، ناگهان خود را در برابر سلطه رسانه ای دشمن بر سرنوشت کشورمان، روزهایی سخت و طولانی خود را سرگردان و بی پناه یافتیم.


بعد از انتخابات سال 88، یکی از لجوج ترین سران فتنه به منظور تحریک مردم برای ایجاد آشوب خیابانی از طریق "شبکه های اجتماعی"، در بیانیه شماره 11خود چنین نوشته بود:


"از مهمترین نقاط قوت این شبکه(اجتماعی)، شکل طبیعی اجزای آن است. این واحدها عبارت است از گروه‌هایی کوچک، اما بسیار مُتَکَثِّر از همفکرانی که در قالب روابط سابقه‌دار دوستی یا خویشاوندی یا همکاری نسبت به هم، آشنایی و اعتماد پیدا کرده‌اند، به صورتی که انحلال آنها امکان پذیر نیست، زیرا به معنای انحلال جامعه است. این واحدها همواره وجود دارند، اما به صرف وجود، شبکه اجتماعی موثری را شکل نمی‌دهند... با این همه اولین قدم در راه‌حل پیشنهادی اینجانب آن است که ما ایرانیان، در هر کجای جهان که هستیم، باید این هسته های اجتماعی را در میان خود تقویت کنیم"...


شش سال از این فتنه عظیم و بنیان برافکن باغیان و یاغیان داخلی می گذرد و بعضی از آسیب های بیشمار آن- مانند تحریم های آمریکایی- همچنان باقیست؛ هیلاری کلینتون کاندیدای ریاست جمهوری آینده آمریکا، در سخنرانی تبلیغاتی 17شهریور94 خود گفت: "ما باید از اپوزیسیون داخلی ایران در انتخابات سال 2009 حمایت همه جانبه تری می کردیم و در آینده حتماً این کار را خواهیم کرد"...، همین اقدام را دو سال بعد از فتنه88، در سوریه انجام دادند و آن کشور زیبا و آباد و باستانی را به دست گروه های تروریستی، تبدیل به یک مخروبه کردند و صد ها هزار انسان را به خاک و خون کشیدند و میلیون ها شیعه و سنی را بی خانمان و آواره دیگر کشورها کردند. البته، آنها اوکرائین را هم از این توطئه بی نصیب نگذاشتند.


این که شیاطین " انگلیس آمریکا اسرائیل" به دشمنی خود علیه آراء مسلمانان و ایرانیان و هر ملت مستقل از غرب ادامه دهند، طبیعت استکبار صهیونیستی آنهاست؛ اما نظام اسلامی هم باید متناسب با شرایط، ابزار مراقبت و صیانت از آراء ملت را تدارک نماید و دشمنانِ "نتیجه انتخابات" را خلع سلاح کند؛.


اگر چه بصیرت و دشمن شناسی ایرانیان، مثال زدنی است، اما برای تحقق وظیفه حاکمیت اسلامی، چند پیشنهاد عرض می کنم:


شورای عالی فضای مجازی می تواند با تدابیری تهاجمی و همکاری با سایر ملل آزاده و مستقل، به سالم سازی اینترنت از توطئه های استکبار صهیونیستی اقدام کند و از این "پدیده عظیم و بی نظیر فضای مجازی" به مثابه ابزار "قدرت نرم فوق العاده" و در یک "مواجهه هوشمندانه و مقتدرانه با تحولات پرشتاب این عرصه" بهره های فراوان به ملت ایران و امت اسلام برساند.


رسانه ملی باید از مواضع انفعالی خود خارج شود و با روشنگری به تنویر افکار عمومی داخل وخارج بپردازد و "شبکه های اجتماعی" را همه جانبه آسیب شناسی کند و راهکارهای بهره گیری صحیح و مفید را به مخاطبان ارائه دهد.


مجازات "توهین" و "تضعیف" و "تحریک اذهان عمومی" علیه شورای نگهبان، باید تدوین، تبیین و تشدید شود.


باید از نظر قانونی، شورای نگهبان بتواند، راه های چیرگی دشمن بر سرنوشت ملت و سوء استفاده از فضای انتخاباتی را مسدود کند؛ مثلاً باید در این اندیشه بود که چرا نباید هر اسم و فهرستی را که خارج از مجوز وزارت کشور و شورای نگهبان در "شبکه های اجتماعی" (که بدون هویت مشخص در اختیار دشمن هستند) و یا در "شبکه های ماهواره ای استکبار صهیونیستی"، تبلیغ و ترویج شود، باطل و از گردونه انتخابات خارج کرد!؟ /924/د101/ج

 محمدعلی رامین

 

ارسال نظرات