۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۲۸۸۱۵۳
معاون فرهنگی و امور تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی:

هدف دشمنان از گسترش انحرافات در آیین های مذهبی تغییر مسیر فکری جامعه اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و امور تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی گفت: دشمنان ما سعی‌شان این بوده و هست که بتوانند به مناسبت های دینی و مذهبی ورود پیدا کرده و با گسترش انحرافات از اثر بخشی این مناسبت ها بکاهند و مسیر فکری جامعه اسلامی را تغییر دهند.
حجت الاسلام روحاني نژاد،معاون فرهنگي و امور تبليغ سازمان تبليغات اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام روحانی نژاد، معاون فرهنگی و امور تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی بعد از ظهر امروز در همایش استانی ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی آذربایجان غربی که در سالن مخابرات این استان برگزار شد، اظهار داشت: ما موظف به حفظ و صیانت از سرمایه های فرهنگی و اجتماعی خود هستیم تا دستخوش اهداف پلید دشمنان اسلام قرار نگیرند.

 

وی ادامه داد: اگر نظام اسلامی امروز مبتنی بر احکام و ارزش های اسلامی عمل می کند بنا به فرموده امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مدیون محرم و صفر هستیم.

 

حجت الاسلام روحانی نژاد با اشاره به اینکه نظام اسلامی ایران امروز یکی از پر قدرت ترین نظام های جهان است، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و به ویژه در دوران هشت ساله دفاع مقدس دشمنان اسلام پی به ارزش مناسبت های مذهبی در ایران بردند و این مسأله سبب شد تا عزم خود را برای ضربه زدن به مناسبت های دینی و سست کردن اعتقادات مردم جمع کرده و برنامه های منسجمی را در این زمینه اجرا کنند.

 

معاون فرهنگی و امور تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی افزود: دشمنان ما سعی‌شان این بوده و هست که بتوانند به مناسبت های دینی و مذهبی ورود پیدا کرده و با گسترش انحرافات از اثر بخشی این مناسبت ها بکاهند و مسیر فکری جامعه اسلامی را تغییر دهند.

 

حجت الاسلام روحانی نژاد اضافه کرد: در سرویس های اطلاعاتی آمریکا، اسرائیل و انگلیس هم اندیشی های زیادی صورت گرفته و به تصمیماتی به عنوان برنامه های راهبردی دراز مدت در مقابله با دین اسلام رسیده اند.

 

ولایت‌فقیه با فرهنگ عاشورا و انتظار گره خورده است

وی گفت: جهان غرب معتقد بود که اگر بتواند دو فرهنگ عاشورا و  انتظار را از مسلمانان بگیرد دیگر مسلمانان خطری برای آن ها نخواهد داشت، اما در دهه های اخیر به قدرت سومی پی بردند و آن وجود ولایت فقیه در فرهنگ اسلامی است.

 

حجت الاسلام و المسلمین روحانی نژاد در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر غرب معتقد است تا زمانی که وجود ولایت فقیه در مکتب اسلامی را باطل نکرده اند، امکان جدا ساختن مردم از فرهنگ عاشورا و انتظار وجود ندارد و این سه با هم گره خورده اند./1301/202/ب2 

ارسال نظرات