۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۲۸۸۱۷۵

جمعیت علمای مسلمان لبنان یورش شهرک نشینان صهیونیستی به مسجد الاقصی را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ جمعیت علمای مسلمان لبنان ضمن محکوم کردن اقدام شهرک نشینان صهیونیستی، اعلام کرد: جنبش‎های اعتراضی مردم در حمایت از فلسطین باید موجب شرمساری دولتمردان عربی شود.
جمعيت علماي مسلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت علمای مسلمان لبنان با صدور بیانیه‌ای، اقدام شهرک نشینان صهیونیستی مبنی بر یورش به مسجد الاقصی را محکوم و اعلام کرد: یورش به مسجد الاقصی به مثابه هجوم به تمام کشورهای مسلمان است، چرا که هر مسلمانی در هر نقطه از دنیا با شنیدن این خبر متاثر می شود.


در این بیانیه آمده است: رژیم غاصب صهیونیستی مسؤول مستقیم و اداره کننده اینگونه اقدامات است. همراهی مسؤولان اسرائیلی در این یورش‌ها نشان از سیاست سردمداران افراطی مبنی بر زیر پاگذاشتن مقدسات مسلمانان است.


این جمعیت از مسلمانان حامی در مسجد الاقصی قدردانی کرد و این افراد را مدافعان شرف و عزت مسلمانان دانست.


در بیانیه این جمعیت آمده است: تظاهرات مردمی مسلمانان در راستای محکوم کردن این اقدامات، باید موجب شرمساری دولتمردان عربی شود که چشم خود را بر این وقایع بسته و بدون محکوم کردن این اقدامات در قبال این اقدامات ضد بشری لب فرو بسته اند.


این جمعیت در پایان به وضعیت بحرانی کشورهای منطقه اشاره کرد و ادامه داد: رژیم صهیونیستی تنها در قدس شریف برنامه های استعماری خود را اجرا نمی کند بلکه در تمام کشورها منطقه با بهره گیری از مزدوران تکفیری سعی دارد ضمن توسعه نفوذ خود در منطقه، اهداف شوم خود را نیز به نتیجه برساند./1321/ب902/د

ارسال نظرات