۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۲۸۸۶۴۴

ارائه 14 مقاله از سوی شهریار پژوهان داخلی و خارجی در تبریز

خبرگزاری رسا ـ همزمان با نشست علمی کنگره بین‌المللی بزرگداشت استاد شهریار در تبریز، 14 مقاله توسط شهریار پژوهان ارائه شد.
استاد شهريار

به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز، نشست علمی کنگره بین المللی بزرگداشت استاد شهریار صبح پنجشنبه در محل سال کنفرانس مجتمع باشگاه فرهنگیان با حضور شهریار پژوهان و شهریار شناسان کشورهای ترکیه، آذربایجان، هندوستان، تاجیکستان، افغانستان، پاکستان، روسیه، سوریه و ... برگزار شد.


دبیر علمی کنگره بین المللی بزرگداشت استاد شهریار با اعلام این خبر گفت: در این نشست 14 مقاله ارائه شد که از این تعداد 6 مقاله توسط پژوهشگران ایرانی و 8 مقاله توسط شهریار شناسان خارجی ارائه گردید.


ابراهیم اقبالی ادامه داد: خانم ها اسمیرا شکور اوا، آیگون علیزاده، آنا برزینا، رنا علی مجید و آقای حاج وافیق شیروانی و ویصل باشچی از کشورهای آذربایجان، روسیه، ترکیه و عراق به ارائه مقاله در خصوص محورهای کنگره پرداختند.


وی افزود: عصمت کریمی، قاضی دهی، ناصری، صدیقی و خدابخش، سعید طرزمی از ایران مقاله خود را ارائه دادند. همچنین در این نشست علمی آقای دکتر بلخاری، دکتر شعیری،  و دکتر بشری عبارت به ارائه سخنرانی پرداختند.


گفتنی است، به کنگره بین المللی بزرگداشت استاد شهریار با محوریت فرهنگ دینی و انقلابی بیش از 90 مقاله ارسال شده بود که از تعداد 90 مقاله رسیده، 22 مقاله برای چاپ برگزیده شده و 14 مقاله نیز از سوی شهریار پژوهان ارائه شد./935/102/ب3
 

ارسال نظرات