۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۲۸۸۹۰۷

یکی از علمای عراق بر لزوم قطع وابستگی به آمریکا تأکید کرد

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای عراق با تاکید بر استفاده از اسلحه و استراتژیک مناسب در برابر دشمنان، خواستار قطع وابستگی به آمریکا شد.
آيت الله محمد تقي مدرسي از علماي کربلا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد تقی مدرسی، از علمای عراق امروز در دفتر خود در دیدار با جمعی از مردم کربلا از ملت و حکومت عراق خواست که با تمسک به اسلحه، استراتژیک و نقشه‎های جنگی مناسب، دست خود را به سمت آمریکا دراز نکند.


وی اقدامات جریان تروریستی داعش را محکوم کرد و گفت: دشمنان در طول جنگ در استفاده از هیچ سلاحی حتی اگر به ضرر جامعه بشری باشد دریغ نمی‎کند.


آیت الله مدرسی از مردم کشورهای عربی در عراق، سوریه و یمن خواست که با اسلحه و پول از رزمندگان خود حمایت کنند زیرا یکی از شرطهای پیروزی در برابر دشمنان داشتن پشتیبانی قوی است.


وی افزود: دشمنان با استفاده از رسانه‎های فاسد و شبکه اجتماعی جنگی دیگر در زمینه انحراف جوانان عراق و سایر منطقه‎ها آغاز کرده‎اند. جوانان و مردم کشورهای عربی و اسلامی باید نسبت به حیله و تاکتیک‎های جنگی دشمنان هوشیار باشند و در دام آنان قرار نگیرند.


این عالم عراقی تاکید کرد که رسانه‎ها یکی از ابزارهای دشمنان برای ایجاد جنگ مذهبی و طائفه‎ای در بین کشورهای اسلامی هستند که دشمنان از آن بهره می‎گیرند.


وی از همه اندیشمندان، متفکران، علما، فلیسوفان و غیره دعوت کرد که به جریان شناسی، تحلیل حوادث منطقه و ارائه راهکار برای مقابله با دشمنان بپردازند.


آیت الله مدرسی خواستار اتحاد مسلمانان در برابر دشمنان شد و تصریح کرد که تاریخ به خوبی گواه است که تفرقه و طائفه گرایی به سود امت اسلامی نیست./994/ ب901/د

ارسال نظرات