۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۲۸۹۶۴۳
امام جمعه بروجرد:

دفاع مقدس فرصتی مناسب برای بازخوانی حماسه های رزمندگان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد گفت: از فرصت هفته دفاع مقدس باید در جهت انتقال پیام شهدا به جوانان و بازخوانی حماسه های رزمندگان اسلام استفاده کنیم.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجرد ظهر امروز در دیدار با بسیجیان این شهرستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس بزرگترین حادثه پس از انقلاب اسلامی در ایران است.

 

وی با بیان این که دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند برای تمام نسل ها است، افزود: باید فرهنگ دفاع مقدس در جامعه به ویژه بین جوانان تبیین شود.

 

امام جمعه بروجرد هفته دفاع مقدس را فرصتی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد و عنوان داشت: برنامه های هفته دفاع مقدس باید باشکوه برگزار شود.

 

وی با بیان این که پیروزی ایران در جنگ تحمیلی به واسطه فرهنگ ناب اسلامی و باورهای عمیق انقلابی مردم حاصل شد، تأکید کرد: این فرهنگ باید بین جوانان و نسل چهارم جامعه اسلامی تقویت شود.

 

حجت الاسلام ترابی وحدت و همدلی را رمز پیروزی و موفقیت در هر زمینه ای دانست و یادآور شد: رزمندگان با تکیه بر آموزه های دینی، وحدت و همدلی تا آخرین نفس مقابل دشمن ایستادگی کردند.

 

امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: همدلی بسیج و نیروهای مسلح موجب پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس بود.

 

وی استقلال و موفقیت امروز در عرصه های گوناگون را حاصل خون شهدا بیان کرد و ادامه داد: همه ما در راستای ادامه راه شهدا مسؤول هستیم.

 

امام جمعه خرم آباد با بیان این که دفاع مقدس فرصتی برای بازخوانی حماسه های رزمندگان اسلام است، خاطرنشان کرد: باید باورها و اعتقادات مذهبی را بین جوانان تقویت کنیم.

 

وی اظهار داشت: در جهت تبیین فرهنگ ایثار و انتقال این فرهنگ باید عوامل پیروزی ملت ایران در جنگ تحمیلی را بررسی کنیم./9459/202/ب3

ارسال نظرات