۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۲۸۹۸۳۹
با محوریت غدیر؛

مسابقه وبلاگ نویسی عهد جاودان ویژه طلاب خواهر در استان خوزستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسابقه وبلاگ نویسی عهد جاودان با موضوع های غدیر محمدی و دو گلدسته غدیر ویژه طلاب خواهر در استان خوزستان برگزار می شود.
مسابقه وبلاگ نويسي عهد جاودان در استان خوزستان

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، مسابقه وبلاگ نویسی عهد جاودان با محوریت غدیر از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان ویژه طلاب خواهر در این استان برگزار می شود.

 

براساس این گزارش، این مسابقه ویژه طلاب خواهر استان خوزستان و در موضوع های غدیر محمدی و دو گلدسته غدیر برگزار خواهد شد که علاقه مندان از 2 مهرماه سال جاری تا 10 مهرماه(عید قربان تا عید غدیر) می توانند آثار خود را ارسال کنند.

 

بنابراین گزارش، باتوجه به این که بایستی به گرامی داشت ایام غدیر پرداخت، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان اقدام به برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی عهد جاودان کرده است.

 

در ادامه گزارش، طلاب خواهر متقاضی جهت شرکت در مسابقه وبلاگ نویسی عهد جاودان، آدرس وبلاگ و مشخصات «نام و نام خانوادگی، شماره تماس و شهر محل سکونت» خود را به ایمیل Khz.dte@mailfa.con   و یا از طریق سامانه پیامکی 3000570560 ارسال کنند.

 

شایان ذکر است، علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 9 35549508 داخلی 6737 (واحد امور خواهران) تماس گیرند.

 

گفتنی است، مسابقه وبلاگ نویسی عهد جاودان ویژه طلاب خواهر با محوریت غدیر در استان خوزستان از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان برگزار می شود./9453/102/ب2

ارسال نظرات