۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۲۸۹۸۹۸
شیخ نعیم قاسم:

موافق سقوط دولت نیستیم

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: ما معتقدیم نظام باید باقی بماند اما شرط استمرار حیات نظام در گرو جلوگیری از اشاعه فساد سیاسی در کشور است.
شيخ نعيم قاسم معاون دبير کل حزب الله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم فارغ التحصیلی دانش آموختگان مجتمع امام مجتبی (ع)، تمام مشکلات لبنان را نشأت گرفته از اندیشه طایفه گرایی دانست و گفت: سیاستمدارانی که  با قومیت گرایی سعی دارد کار خود را پیش ببرند، به کشور آسیب می زنند.


وی افزود: یکی از مشکلات اصلی لبنان، تعطیلی قانون در کشور است و بسیاری از کسانی که دارای پرونده فساد هستند سعی می کنند، مفاد مواد قانونی را دور بزنند.


این روحانی لبنانی ادامه داد: ما موافق سقوط حکومت نیستیم و معتقدیم سقوط نظام مساوی است با شدت گرفتن هرج و مرج که نه تنها به سود هیچ کدام از طرف های سیاسی نیست، بلکه آسیب جدی آن به مردم باز می گردد.


شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: ادامه حیات این نظام در لبنان در گروی متوقف شدن جریان فساد سیاسی و اداری در کشور است و بازگشایی موسسات دولتی و اجرای طرح‌های عدالت محور لازمه بقای دولت است.


معاون نصرالله ابراز امید واری کرد که اگر مذاکرات به نتیجه مطلوب برسد و سازوکارهای لازم برای بسته ش
دن پرونده های فساد سیاسی در کشور به کار گرفته شود، به زودی و با نصرت الهی لبنان روی خوش امنیت و بهبودی معیشت را به خود خواهد دید./1321/ب902/د

ارسال نظرات