۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۲۸۹۹۱۰
امام جمعه ماهنشان:

صلح و آرامش ایران اسلامی مرهون خون شهدا است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ماهنشان با اشاره به صلح و آرامش موجود در کشور گفت: همان‌گونه که می بینیند در تمام کشورهای اطراف ما ناامنی وجود دارد اما ایران اسلامی به برکت خون شهدا و ایثارگری های رزمندگان و رهبری های امام راحل و مقام معظم رهبری همچنان در صلح و آرامش به سر می‌برد که باید قدر این امنیت را با حفظ یاد و خاطره آنها بدانیم.
حجت الاسلام زاهدي پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور، امام جمعه ماهنشان، امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی شهرستان ماهنشان استان زنجان که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به جایگاه ولایت‌فقیه و انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت ولایتمداری امام راحل و مقام معظم رهبری و ولایت‌پذیری مردم کشور به تمام دنیا صادر شده است.

 

وی در ادامه تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری را متضمن حفظ کشور دانست و اظهار داشت: ما باید در هر زمان گوش به فرمان و رهنمودهای رهبر انقلاب داده تا با حفظ ایمان و توکل بر خداوند متعال کل دنیا را متحول سازیم.

 

این مقام مسؤول در پایان با اشاره به ناامنی‌های موجود در منطقه غرب آسیا، خاطرنشان کرد: همان‌گونه که می‌بینیند در تمام کشورهای اطراف ما ناامنی وجود دارد اما ایران اسلامی به برکت خون شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان و رهبری‌های امام راحل و مقام معظم رهبری همچنان در صلح و آرامش به سر می برد که باید قدر این امنیت را با حفظ یاد و خاطره آنها بدانیم.

 

در ادامه این مراسم، رضا حسینی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، با اشاره به اهداف دشمنان در جنگ تحمیلی و رویکرد آنها گفت: دشمن در جنگ تحمیلی قصد داشت در چند روز به کشور تسلط یابد اما مردم با ایمان و فداکار این مرز و بوم در مقابل دشمنان تا دندان مسلح، ایستادگی و مقاومت کردند.

 

وی در ادامه با اشاره به تبعیت رزمندگان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل از ولایت فقیه، تصریح کرد: رزمندگان ایران اسلامی که تازه و نوپا بوده و حتی از تجهیزات نظامی خوبی هم برخوردار نبودند، توانستند با ایمان راسخ و با پشتیبانی از ولایت فقیه در عملیات های مختلف، دشمن را از کشورمان دور کرده و افتخاراتی را برای این سرزمین به ثبت برسانند.

 

حسینی در پایان با اشاره به حضور دشمن در جبهه جنگ نرم، تأکید کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران امروز دست از دشمنی خود برنداشته و بعد از سال 71 به جنگ نرم روی آوردند و با تهاجمات فرهنگی در زمان‌های مختلف خواستند خود را محک بزنند که نمونه آن در سال 88 بود، ولی ملت آگاه و متدین کشورمان باز در مقابل آنها ایستادگی کردند.

 

گفتنی است، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان پس از پایان مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح ماهنشان، با خانواده‌های شهدا و ایثارگران این شهرستان دیدار کرد. /949/202/ب2

ارسال نظرات