۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۲۹۰۰۰۴
صفار هرندی در گفت وگو با رسا:

برخوردهای انفعالی نتانیاهو نشان از وحشت رژیم صهیونیستی دارد/ قدرت آمریکا در منطقه رو به اضمحلال است

خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برخوردهای انفعالی نتانیاهو را نشانه وحشت رژیم صهیونیستی دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران برادر بزرگ حزب الله است و این امر موجب وحشت اسرائیل شده است.
صفار هرندي در گفت وگو با رسا

محمد حسین صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در تحلیل این بیان رهبر معظم انقلاب که فرمودند اسرائیل تا 25 سال آینده وجود نخواهد داشت، گفت: من در حوزه‌های گوناگون خبری این کلام را جستجو نکردم اما حکمت این کلام را می‌دانم همه شواهد حکایت از این می‌کند که ایادی آمریکا در منطقه روز به روز ضعیف‌تر می‌شوند.

 

وی با اشاره به ضعف آمریکا در منطقه افزود: آمریکا از هر زمانی ضعیف‌تر شده است، مشکلات داخلی آمریکا در حوزه اقتصاد به جایی رسیده است که در مقابل 17 هزار میلیارد دلار تولید ناخالص در سال 17 هزار و 500 میلیارد دلار بدهی دارد.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: مشکلات اقتصادی دست آمریکا را بسته و دیگر نمی‌تواند به جاهای دیگر یا ایادی خود کمک برساند در نتیجه ایادی آمریکا نسبت به هر زمانی ضعیف‌تر شده اند.

 

صفار هرندی با اشاره مجدد به ضعف آمریکا ابراز داشت: در این شرایط و زمان اسرائیل بیش از هر زمانی در محاصره نیروهای مختلف انقلابی قرار گرفته است به همین دلیل صرفا عربده‌کشی می‌کند بی‌آن که تحرک واقعی داشته باشد.

 

وی با اشاره به اوضاع امروز منطقه اظهار داشت: وقتی صرفا حزب الله لبنان توانایی این را داشته است که اسرائیل را زمین‌گیر کند، مشابه حزب‌الله نیز نیروهای دیگری در منطقه هستند.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: جمهوری اسلامی ایران برادر بزرگ حزب‌الله است و همین امر موجب وحشت اسرائیل شده است.

 

صفار هرندی با اشاره به قدرت نیروهای مقاومت در منطقه بیان داشت: اسرائیل در این ایام به دنبال راه چاره‌ای می‌گردد تا بتواند یک دهم هیبتی را که در گذشته داشت بازگرداند.

 

وی در ادامه گفت: حرکت اسرائیل رو به اضمحلال است، نتانیاهو فهمیده بود که این کلام بسیار محکم و تاثیرگذار است به اسرائیلی‌ها گفته بود این اتفاق نخواهد افتاد ما نابود نمی‌شویم ما قوی هستیم و قوی تر هم خواهیم شد.

 

صفار هرندی در پایان خاطرنشان کرد: عکس العمل و برخورد انفعالی نتانیاهو نشانگر این است که از درون با مشکل مواجه شده اند و به تقلا و دست وپا زدن افتاده اند./807/ت302/ش

ارسال نظرات