۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۲۹۰۳۸۳

دو سال و نیم حبس برای کودکانی که سنگ پرتاب می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی پیشنهاد کرده است، کودکان فلسطینی که سنگ پرتاب می‌کنند به دو سال و نیم حبس محکوم شوند.
نتانياهو

 

به گزارش خبرگزاری رسا، وزیر دادگستری کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیشنهاد کرده است، کودکان فلسطینی که سنگ پرتاب می‌کنند به دو سال و نیم حبس محکوم شوند.

 

قرار است این پیشنهاد در نشست روز پنج شنبه کابینه رژیم صهیونیستی مورد بررسی قرار گیرد. این در حالی است که پیشتر نیز مقامات اسرائیلی جرائمی برای کودکانی که سنگ پراکنی می‌کنند، در نظر گرفته بودند.

 

براساس این گزارش، در صورتی که خانواده کودکان فلسطینی جریمه سنگ پراکنی فرزندانشان را نپردازند، با محرومیت‌های اجتماعی روبرو خواهند شد.

 

 ایلیت شاکید وزیر دادگستری رژیم اسرائیل که وابسته به حزب افراط گرای «البیت الیهودی» است، اعلام کرد مجازات حبس آن دسته از تظاهرکنندگان فلسطینی که با نیروهای اسرائیلی درگیر شوند، ممکن است تا 20 سال افزایش یابد.

 

این اقدامات اسرائیل در حالی صورت می گیرد که پیشتر دادستان کل اسرائیل با درخواست بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل مبنی بر شلیک تک نیروهای اسرائیلی به فلسطینیانی که به سوی نظامیان اسرائیلی سنگ پرتاب می‌کنند، موافقت کرده بود.

 

 گفتنی است اعمال تدابیر سختگیرانه علیه فلسطینیان از زمان حمله شهرک نشینان و پلیس اسرائیل به مسجد الاقصی در هفته‌های اخیر و درگیری فلسطینیان با آنان افزایش یافته است./982/ب103/د

ارسال نظرات