۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵
کد خبر: ۲۹۰۵۹۸
استاد حوه علمیه:

۸ سال جنگ تحمیلی نتوانست آمریکا را از زیر پای ملت ایران بیرون بکشد

خبرگزاری رسا ـ استاد درس خارج حوه علمیه قم گفت: ایران اسلامی قصد تعرض به خاک هیچ کشوری را ندارد، اما اگر کشوری قصد تجاوز به ایران را داشته باشد، نابودی آن زودتر از ۲۵ سال رقم خواهد خورد.
حجت السلام مهدي سليماني اردهالي

حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی، استاد درس خارج حوه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با بیان این که دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش های انقلاب و اسلام است، افزود: مؤلفه های ابرقدرتی آمریکا در ایران از بین رفته و زیر پای ملت قرار گرفته است.

 

وی با تأکید بر این که آمریکا در هشت سال دفاع مقدس نتوانست ابر قدرتی خود را حفظ و قدرت خود را به ملت ایران تحمیل کند، گفت: سیاست آمریکا ترویج گناه و  اعتیاد در جامعه به ویژه نسل جوان بود تا ملت را از آرمان های انقلاب و نظام دور کند.

 

وی با اشاره به این که دشمن به دنبال گمراه کردن تدریجی مردم است، گفت: برخی تحلیلگران غربی گفته اند با نریختن یک قطره خون می توان انقلاب را از چنگ ایران در آورد.

 

حجت الاسلام سلیمانی در ادامه با بیان این که رژیم متجاوز سعودی سبب جریحه دار شدن احساسات  مسلمانان جهان شده است، گفت: حجاج در سرزمین امن الهی قربانی بی تدبیری و بی کفایتی آل سعود شدند که این وقایع نشان از دست های پنهان آمریکا است.

 

به گفته وی، شیطان حضرت آدم را به گمراهی کشاند و این شیطان امروز هم وجود دارد و حق و باطل نیز ادامه دارد تا منجی بشریت امام زمان(عج) ظهور کند.

 

امام جمعه مشهد اردهال کاشان با تأکید بر این که رهبر معظم انقلاب بشارت داده است که اسرائیل 25 سال بعد را نخواهد دید، گفت: ایران اسلامی قصد تعرض به خاک هیچ کشوری را ندارد، اما اگر کشوری قصد تجاوز به ایران را داشته باشد، نابودی آن زودتر از 25 سال رقم خواهد خورد.

 

حجت الاسلام سلیمانی همچنین با اشاره به این فرمایش امام خمینی(ره) که شهدا معلمان عشق هستند، گفت: شهدا با نغمه مستانه شان، عند ربهم یرزقون هستند.

 

وی افزود: برخی با صراحت مطرح می کنند تا چه زمانی برای شهدا مراسم خواهند گرفت که این تفکر برگرفته از خط فکری دشمن است.

 

حجت الاسلام سلیمانی یاد آور شد: مطرح کردن چنین مباحثی اگر با فهم باشد، خیانت است و اگر از روی نفهمی باشد، نشان از جهالت است، چرا که در مجالس شهدا از خدا و ائمه اطهار(ع) گفته می شود./1307/302/ب1

ارسال نظرات