۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۲۹۰۸۵۵
مسؤول آموزش قرارگاه امام حسین:

انقلاب اسلامی معادلات غرب در خاورمیانه را بر هم زد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول آموزش قرارگاه امام حسین(ع) با بیان این که دشمن هیچ گاه از دشمنی خود با ملت ایران دست بر نخواهد داشت، گفت: عده ای که برای مذاکره و ارتباط کف و سوت می زنند باید بدانند که آمریکا به عهدی وفادار نبوده، نیست و نخواهد بود.
انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، سردار عراقی پور، مسؤول آموزش قرارگاه امام حسین(ع) پور شنبه شب در جمع بسیجیان گردان امام حسین(ع) فریدونکنار در مجتمع سیدالشهدا روستای ازباران این شهر گفت: حادثه تلخ منا کشور ما را داغدار کرده است و مقام معظم رهبری سه روز عرای عمومی اعلام کردند، چرا که حجاج بی گناه مظلومانه به شهادت رسیدند، تا جایی که سعودی ها از پناه دادن به حجاج ایرانی امتناع می کردند.

 

مسؤول آموزش قرارگاه امام حسین(ع) افزود: دوستان ما در کشور عربستان مظلومیت کشته شدگان را به چشم خود دیدند، تا جایی که چادرهای امدادی که در کناره بودند از پذیرش ایرانی ها امتناع می کردند و به آنها ها پناه نمی دادند تا از فشردگی جمعیت نجات پیدا کنند.

 

وی با اشاره به دشمنی دیرینه آل سعود با جمهوری اسلامی اشاره کرد و اذعان داشت: ما در تاریخ از آل سعود ضربه های سنگینی خوردیم 80 سال است که حجاز را به نام آل سعود سند زدند، تنها کشوری است که به نام یک خاندان سند خورده، آنها انسان هایی پست هستند و خدا آنها را خار و ذلیل خواهد کرد.

 

عراقی پور با اشاره به این که عربستان زیر دست آمریکا و مطیع اوامر ایالات متحده است، بیان داشت: آل سعود در یک سال، صد و پنجاه میلیارد دلار از آمریکا سلاح خرید و به نیابت از آمریکا در یمن می جنگند، در صورتی که کل درآمد نفتی ما در یک سال کمتر از پنجاه میلیارد دلار استو

 

مسؤول آموزش قرارگاه امام حسین(ع) با بیان این که زمان انقراص خاندان ملعون آل سعود نزدیک است، گفت: چرا که یک شاهزاده عصیانگر در صدد زیر پای گذاردن وصیت عبدالعزیز است که گفته بود تا فرزندان من هستند، نوه های من نباید حاکم شوند.

 

سردار عراقی پور با بیان این که ظالم پایدار نمی ماند و این تصریح قرآن کریم است، تصریح کرد: آل سعود به حتم سزای جنایت های خود در سال های اخیر را خواهد دید.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود دشمن هیچ گاه از دشمنی خود با ملت ایران دست بر نخواهد داشت، گفت: عده ای که برای مذاکره و ارتباط کف و سوت می زنند باید بدانند که آمریکا به عهدی وفادار نبوده و نیست و نخواهد بود به گونه ای که شاه ملعون را که خدمتگزار تمام قد آنها بود را به حریم کشورشان راه ندادند.

 

سردار عراقی پور با بیان این که انقلاب اسلامی بسیاری از معادلات غرب در منطقه خاورمیانه را بر هم زد و به همین دلیل آنها جنگ را به ملت ایران تحمیل کردند، گفت: عظمت انقلاب اسلامی آنقدر بزرگ است که ذهن ما آن را درک نمی کند زیرا تجلی قدرت الهی و اراده خدا بود که در این منطقه از جغرافیا انقلابی رخ دهد که به حق و بر اساس اراده خود خداوند متعال است.

 

وی با بیان این که حقیقت خلقت این است که حق پیروز است و ابزارش دنیای است، گفت: انقلاب اسلامی و مردم ایران، ابزار این انقلاب خدایی بودند همانطور که ائمه اطهار(ع) ما منادی پیروزی حق بر باطل بودند، ایران و انقلاب اسلامی ام القرای اهل بیت است(ع) تا حق پیروز شود.

 

سردار عراقی با اشاره به این که جمهوری اسلامی ایران مهار ناشدنی است، گفت: در بدو انقلاب باطل مقابل حق ایستاد که این انقلاب سر و سامان نگیرد و همه کار انجام دادند که این انقلاب نوپا از بین برود اما به هدف شوم خود نرسیدند و نخواهند رسید.

 

مسؤول آموزش قرارگاه امام حسین(ع) با اشاره به این که همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند موضع بحث ما ماهوی است و ما هیچ وقت با آنها سر دوستی نمی دهیم و اختلاف ما با آنها ریشه ای است و هیچ وقت حل نخواهد شد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی مهار شدنی نیست و چیزی فراتر از جمهوری اسلامی است، انقلاب اسلامی دارد فراگیر می شود.

 

وی با تاکید بر این که دفاع مقدس یک ابرو ریزی بزرگ برای جهان خواران عالم بود، گفت: دفاع مقدس، این حماسه بزرگ ما را بیمه کرده است زیرا همه با اخلاص وارد صحنه شدند، توقعی نداشتند که هیچ هستی شان را عده ای بردند و جان و مال خود را فدا کردند./950/202/ب1

ارسال نظرات