۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۲۹۱۳۴۳
نایب رییس مجلس شورای اسلامی:

حلمه رژیم صهیونیستی به نمازگزاران قدس جبران شکست غزه و لبنان است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز صهیونیست‌ها به مسلمانان مظلوم قدس روی آوردند تا شکست‌های غزه و لبنان را با انتقام از نمازگزاران بی‌سلاح قدس جبران کنند که این اقدامات سخیف جز شکست برای رژیم صهیونیستی نخواهد داشت.
حجت الاسلام ابوترابي فرد

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید علی اکبر ابوترابی‌فرد، نابب رییس مجلس شورای اسلامی عصر امروز در نشست خبری خبرگزاری قدس موضوع مسجد الاقصی که در خبرگزاری قدس برگزار شد، با اشاره به دومین سالگرد شیخ مصطفی رهنمایی معروف به راهنما گفت: این شخصیت تربیت یافته در حوزه دین حدود 60 سال از عمر پرثمر خویش را در راه دفاع از اسلام ناب، آموزه‌های حیات بخش قرآن و عترت با پاسبانی از مردم مظلوم فلسطین سپری کرد.

 

وی افزود: او از آغاز شکل‌گیری مبارزات فدائیان اسلام به رهبری نواب صفوی در کنار او قرار گرفته و به استقبال خطر شتافت، او از شخصیت‌هایی بود که حدود 35 سال از عمر خود را در تبعید سپری کرده و 18 بار دستگیر شده است.

 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شیخ راهنما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کنار امام راحل سپس به عنوان بازوی رهبر معظم انقلاب ایفای نقش کرد پیام رهبر معظم انقلاب بهترین تصویر شخصیت او است که فرمودند تلاش خستگی‌ناپذیر این روحانی پارسا به شکل قملی و فکری از جوانی تا کهنسالی تحسین‌برانگیز است.

 

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اظهار داشت: از ارکان کلیدی و ویژگی‌های اصلی انقلاب اسلامی آزادی سرزمین‌های اشغالی و دشمنی پایان‌ناپذیر با رژیم صهیونیستی و حامیان آن است که یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های حیات سیاسی این عالم متواضع نیز فلسطین و مردم مظلوم آن بود.

 

وی با اشاره به اینکه نقش انقلاب در ارتقای شخصیت و جایگاه ملت فلسطین، بازگشت به هویت دینی و اسلامی و فراهم آوردن بستر مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی بر کسی پوشیده نیست، افزود: این درحالی است کشورهای عربی از ابتدا تا به امروز در برابر تهاجم گسترده صهیونیست‌ها به فلسطین هیچ عکس‌العملی نشان ندادند.

 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: آن روز که کشور بزرگ مصر از موقعیت برجسته در دنیای عرب برخوردار بود، صهیونیست‌ها به مصر حمله کرده در حالی که ارتش مصر در اندیشه مبارزه با صهیونیست‌ها بود دولت مصر و اعراب به صهونیست‌ها اعلام آتش‌بس کردند.

 

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد بیان داشت: آن زمان صهیونیست‌ها قدس را تصرف و قبول کردند اوقاف اردن آن را اداره کند اما امروز یک تفاوت ماهوی بین صهیونیست‌های دیروز و امروز است آنها که به آب‌های گرم خلیج فارس فکر می‌کردند و در هر جنگی پیروز بودند امروز در برابر مقاومت اسلامی لبنان به زانو درآمده و شکست خوردند.

 

وی افزود: قدرت امروز مقاومت اسلامی و ذلت رژیم صهیونیستی که هیچ امیدی به آینده ندارند سبب شده تا از اقدامات تلافی جویانه مقاومت حزب‌الله بترسند، این رژیم به طور قطع محکوم به زوال و نابودی است.

 

نایب رییس مجلس با اشاره به اینکه زمانی که نخست وزیر رژیم صهیونیستی می‌خواست در کنگره آمریکا نام رهبر معظم انقلاب را ببرد دست او می‌لرزید، عنوان کرد: آنها در این پیام مقاومت اسلامی را دیدند، امروز صهیونیست‌ها به مسلمانان مظلوم قدس روی آوردند تا شکست‌های غزه و لبنان را با انتقام از نمازگزاران بی‌سلاح قدس جبران کنند که این اقدامات سخیف جز شکست برای رژیم صهیونیستی نخواهد داشت.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه مردم فلسطین پیروزی حق بر باطل را با همه وجود لمس کردند، خاطرنشان کرد: مردم مظلوم غزه سخت به پیروزی خود امیدوار هستند بنابراین با امید به آینده‌ای عزت‌بخش حرکت می‌کند و آینده متعلق به مردم مظلوم فلسطین خواهد بود./807/202/ب2

ارسال نظرات