۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۲۹۱۶۰۴

مجله فقه مقارن دانشگاه مذاهب اسلامی حائز رتبه علمی پژوهشی شد

خبرگزاری رسا ـ مجله فقه مقارن دانشگاه مذاهب اسلامی نخستین مجله تخصصی در حوزه فقه مقارن از سوی کمیسیون بررسی نشریات علمی کشور مجوز علمی پژوهشی دریافت کرد.
دو فصلنامه فقه مقارن

 

به گزارش خبرگزاری رسا، دوفصلنامه «فقه مقارن» که با رویکرد علمی ـ پژوهشی و با هدف گسترش و ارتقای کمی و کیفی مطالعات حوزه فقه مقارن و حقوق اسلامی از سوی دانشگاه مذاهب اسلامی منتشر می شود، تاکنون سه شماره از این مجله را منتشر کرده است.

 

گفتنی است با تلاش های مستمر و پیگیریهای انجام شده توسط مسئولان مجله فقه مقارن، سرانجام این مجله براساس نامه شماره 127841/18/3 کمیسیون بررسی نشریات علمی کشور، از شماره 1، حائز رتبه علمی ـ پژوهشی گردید.که علاقه مندان و پژوهشگران این عرصه می توانند مقالات و آثار خود را جهت انتشار در این مجله ارسال نمایند.

 

دانشگاه مذاهب اسلامی از اساتید، پژوهشگران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی (با همکاری استاد راهنما) برای ارسال مقالات در موضوعات مرتبط با موضوع فقه مقارن یا مقالاتی با رویکرد تطبیقی و فقه مذاهب اسلامی دعوت به عمل می آورد. علاقه مندان می توانند مقالات خود را از طریق سامانه مجله به آدرس  fiqhemoqaran.mazaheb.ac.ir ارسال کنند./998/د102/ق

منبع:  دانشگاه مذاهب اسلامی

ارسال نظرات