۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۲۹۱۶۲۹
شیخ نعیم قاسم:

حزب الله توانایی گرفتن جای دولت را ندارد

خبرگزای رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که حمایت روسیه، سوریه را در آستانه یک مرحله جدیدی قرار داده است.
شيخ نعيم قاسم معاون دبير کل حزب الله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم  قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان موسسه الرسول، گفت: خط مشی حزب الله در مسیر آزادی انسان و خدمت به نسل ها است و مبنای درگیری حزب الله با رژیم صهیونیستی این است که اسرائیل سعی دارد حقوق مسلمانان را سلب کند.


وی افزود:  حزب الله با تمام تلاشی که انجام می دهد باز هم نمی تواند جای دولت را بگیرد و این دولت است که باید به دور از فساد و با مسؤولیت پذیری، وظایف خود را انجام دهد.

 

این روحانی لبنانی تاکید کرد: حزب الله در مسیر حفظ امنیت کشور از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و تمام منافذ مرزی را مراقبت می کند تا از نفوذ دشمن صهیونیستی و تکفیری به کشور جلوگیری کند.

 

شیخ نعیم قاسم به تعرض صهیونیست ها علیه مسجد الاقصی اشاره و تصریح کرد: تکرار این تجاوز و یورش‌ها در نتیجه به حاشیه رانده شدن قضیه با اهمیت فلسطین در کشورهای عربی و اسلامی است. اگر جهان عرب جنگ با اسرائیل و آزادسازی مسجد الاقصی را در اولویت قرار می داد تاکنون این مهم تحقق پیدا کرده بود.

 

عضو ارشد حزب الله لبنان در بخش دیگری از سخنان خود به وقایع سوریه پرداخت و گفت: سوریه امروز در آستانه تجربه مرحله جدیدی است که با نصرت الهی در این مرحله برنامه جامعی که با حمایت از دولت بشار اسد است منجر به رهایی این کشور از چنگال  تکفیری‌ها می شود.

 

معاون سید حسن نصرالله در پایان گفت: اینکه در شرایط کنونی شرق و غرب اذعان می کنند حل بحران سوریه تنها با وجود بشار اسد امکان پذیر است، این اعتراف از سر تکریم وی نیست بلکه این اعتراف از سوی حامیان شکست خورده تکفیری‌ها است. روسیه نیز با سلاح‌های پیشرفته خود در حال ورود به عرصه مبارزه با گروه‌های تروریستی تکفیری است./1321/ب902/د

ارسال نظرات