۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۲۹۲۲۲۸
فعال رسانه‎ای لبنان در گفت‎وگو با رسا:

آل‌سعود از تأسیس حزب الله در یمن هراس دارد

خبرگزاری رسا ـ فعال رسانه‎ای لبنان تصریح کرد: آل‌سعود از ایجاد حزب الله دیگری در کشور یمن ترس دارد و بر همین اساس اقدام به جنایت وحشیانه در این کشور می‌کند.
رژيم آل سعود

 

محمد حسن، فعال رسانه ای لبنان و عضو شبکه ماهواره ای صراط، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان توضیحاتی درباره این شبکه و خط مشی آن ابراز داشت: شبکه ماهواره ای صراط شبکه ای اسلامی و پیرو خط ولایت فقیه است. گرچه این شبکه خارج از بعد سیاسی است اما بنا به تأکیدات امام خمینی(ره) اوضاع سیاسی جهان را دنبال می کنیم.

 

وی افزود: شبکه ماهواره ای صراط به پوشش خبری رویدادهای یمن و لبنان پرداخته و پیرو خط سید حسن نصرالله است.

 

نماینده و تهیه کننده شبکه ماهواره ای صراط گفت: برخی شبکه های ماهواره ای بر جنایت وحشیانه آل سعود سرپوش گذاشته که به حمد الله چهره واقعی این فرقه ضاله برای همه مسلمانان مشخص شده است.

 

وی با بیان این که در گذشته درخصوص جنایت های وحشیانه وهابیت و دست نشانده های آنها به سخنی به میان نمی آمد، اظهار داشت: امروزه با شهید شدن تعدادی از مسلمانان و ریختن خون عده بسیاری از آنها ماهیت آل سعود روشن شده است.

 

محمد حسن با اشاره به حمایت مالی استکبار جهانی از آل سعود تصریح کرد: آل سعود از ایجاد حزب الله دیگری در کشور یمن ترس دارد و به همین دلیل به جنگ علیه این کشور می پردازد.

 

وی با انتقاد از طبیعی جلوه دادن مرگ هزاران حاجی از سوی رسانه های آل سعود گفت: باتوجه به بیانات رهبرمعظم انقلاب، مسؤولان عربستان سعودی نمی توانند خود را از این مسأله مبری کنند./9453/ب913/د

ارسال نظرات