۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۲۹۳۵۷۰
سرداری نقدی:

انقلاب اسلامی عزت را به اسلام باز گرداند/ دشمن از نظام اسلامی سیلی‌های بسیار خورده است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به موضع مسلمانان پیش از انقلاب اسلامی گفت: بعد از انقلاب اسلامی عزت و اقتدار اسلام و مسلمانان احیا شد و مسلمانان به اسلام و قرآن افتخار کردند.
سردار نقدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور ظهر امروز در جمع سالانه سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان شرقی با بیان این‌که دشمن از نظام اسلامی ایران سیلی‌های بسیار خورده است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی توانست بسیاری از سنگرهای دشمن را از دست آنها بیرون بکشد.


وی افزود: مسلمانان پیش از انقلاب اسلامی جامعه‌ای سر به زیر بودند به طوری که از مسلمان خواندن خود احساس خجالت می کردند، اما بعد از انقلاب اسلامی عزت و اقتدار اسلام و مسلمانان احیا شد و مسلمانان به اسلام و قرآن افتخار کردند.


رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: انقلاب اسلامی با ایجاد بیداری در منطقه و میدان مسلمانان، توانست سنگرها را یکی پس از دیگری از چنگ دشمن بیرون کشد و پرچم اسلام را بار دیگر در جهان به اهتزاز در آورد.


وی با بیان این‌که دشمن گمان کرده است که انقلاب را تا ده سال دیگر از میان خواهد برد، امام این خیالی بس باطل است، تصریح کرد: باید کاری کرد اگر در آینده کشور، نسل نخست انقلاب نیست جریان انقلاب قوی‌تر از امروز به حرکت خود ادامه دهد.


سردار نقدی ابراز داشت: وظیفه صیانت از انقلاب و ارزش‌های آن بر عهده دانش آموزان و نسل آینده کشور است، شما جوانان نسل آینده‌ساز کشور هستید و باید در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب و اسلام برنامه داشته باشید و دقت کار را حفظ کنید.


وی مهرداد عزیزاللهی را الگوی بسیجیان جوان عنوان و تأکید کرد: شهید عزیزاللهی‌ها راه صد ساله را یک شبه رفتند و با دقت راه و مسیر را دیدند، هدف چنین رزمندگانی رسیدن به قله کمال و غایت مسیر حیات انسانی است، این مهم را شهید عزیزاللهی به خوبی فهمید.


رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور خاطرنشان کرد: در سازمان ملل هر رییس‌جمهوری در سازمان ملل بیست دقیقه فرصت دارند تا سخن خود را بیان کنند، رییس جمهور آمریکا در این فرصت تلاش دارد شعار مرگ بر آمریکا را یک عمل بی ارزش نشان دهند، این نشان از گستره این شعار استکبارستیز است.


وی پرچم انقلاب را در دستان نسل جوان و آینده ساز کشور دانست و تصریح کرد: شما جوانان بسیجی می‌توانید در فضای مجازی یک استراتژی و نبرد بزرگ بر علیه دشمن و استکبار جهانی به راه اندازید، از بسترهای مختلف می توان در ترویج فرهنگ انقلاب بهره برد.


سردار نقدی حلقه‌های صالحین را مورد اشاره قرار داد و افزود: حلقه‌های صالحین در تقویت بنیه اعتقادی و آگاهی‌سازی سیاسی و تحکیم ایمان جوانان یک جایگاه اساسی دارد، حلقه‌ها می تواند محور فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف انقلابی باشد.


وی ادامه داد: نباید برای انقلابی بودن و عمل انقلابی منتظر مجاب وسیع و گسترده بود، از هر زمینه‌ای که می‌توانید برای فعالیت در مسیر این ارزش ها بهره بگیرید./854/202/ب2

ارسال نظرات