۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۲۹۳۶۸۶
مسؤول ستاد برگزاری چهارمین سالروز سفر رهبر انقلاب به کرمانشاه:

سفر رهبر انقلاب، وحدت و یکپارچگی میان مردم کرمانشاه را انسجام بخشید

خبرگزاری رسا ـ مسؤول ستاد برگزاری چهارمین سالروز سفر رهبر انقلاب به کرمانشاه از برگزاری برنامه هایی به مناسبت سالروز چهارمین سفر رهبر انقلاب به کرمانشاه خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری این برنامه ها اندیشیده شده است.
جعفر همتي

جعفر همتی مشاور استاندار در امور روحانیت و مسؤول ستاد برگزاری چهارمین سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه از برپایی برنامه هایی در راستای گرامیداشت سفر رهبری به استان کرمانشاه خبر داد و عنوان داشت: در شورای فرهنگ عمومی مسأله چهارمین سالگرد سفر رهبری مطرح گردید و تمهیداتی برای برگزاری مراسم باشکوهی اندیشیده شد.


همتی اظهار داشت: الطاف و بزرگواری رهبر معظم انقلاب در راستای توسعه و پیشرفت استان کرمانشاه و تخصیص بودجه به این استان هیچ گاه از یادها فراموش نخواهد شد.


وی با اشاره به استقبال بی نظیر مردم کرمانشاه از رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: استقبال عظیم مردم شهید پرور کرمانشاه جزو نادرترین استقبال ها به شمار می رود و محبت رهبر معظم انقلاب شامل حال همه مردم گردید و به مدت 9 روز حال و هوای استان کرمانشاه را تغییر داد لذا هیچ گاه از یاد مردم نخواهد رفت.


مشاور استاندار در امور روحانیت استانداری کرمانشاه در ادامه با تشریح برنامه های سالروز سفر رهبری افزود: با برگزاری برنامه هایی در روز شنبه هیجدهم مهرماه سالجاری و گلباران مزار شهدا، برپایی مراسم ویژه ای در مجتمع انتظار و مسجد ثارالله شهرک ظفر با سخنرانی حجت الاسلام رحیمیان، جلسه با فعالان فرهنگی استان کرمانشاه سالگرد سفر رهبری را به استان کرمانشاه گرامی می داریم.


مسؤول ستاد چهارمین سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه بیان داشت: با هماهنگی و همکاری ادارت و سازمان ها، پروژه هایی که در سفر رهبری اعتباراتی به آن ها تخصیص داده شده است با ارائه گزارشی به اطلاع عموم مردم می رسانیم.


همتی ابراز کرد: امید است ضمن گرامیداشت چهارمین سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه عموم مردم در برنامه هایی که در نظر گرفته شده است شرکت نمایند.


مشاور استاندار در امور روحانیت استانداری کرمانشاه  یادآور شد: در سفر رهبر به کرمانشاه 1193 پروژه به تصویب رسیده است که تا پایان سال 93 تعداد 793 پروژه با اعتباری بالغ بر 2300 میلیارد تومان به اتمام رسید و همچنین در سال 94 نیز تعداد 209 پروژه با اعتباری بالغ بر 410 میلیارد تومان به اتمام می رسد لذا برکات این سفر برای مردم کرمانشاه همچنان باقی خواهد ماند.


وی در پایان اظهار داشت: سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه به وحدت میان مردم انسجام بیشتری بخشید و سبب دلگرمی مردم کرمانشاه شد و عملأ آثار و برکات سفر با تخصیص اعتبار برای به انجام رساندن پروژه ها باقی است.


گفتنی است در سطح شهر با برپایی ایستگاه های صلواتی، برگزاری مسابقات تلویزیونی و اهدا جوایز یاد و خاطره سفر رهبر معظم انقلاب را به استان گرامی داشته می شود./857/ت303/ب

ارسال نظرات