۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۲۹۳۸۶۷
حجت‌الاسلام غلامی:

نباید فریب مذاکره با غرب را بخوریم/ نیروی انتظامی تجلی عزت و توانمندی نظام اسلامی

خبرگزاری رسا ـ رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: در شرایط کنونی و با توجه به هشدارهای رهبری، نباید فریب مذاکرات را بخوریم، چرا که دشمن درصدد نفوذ است.
حجت‌الاسلام اسلام غلامي، رييس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام غلامی، رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی عصر امروز در جمع فرماندهان و پرسنل پلیس استان با تأکید بر این‌که عزت و اقتدار نیروهای مسلح نظامی و انتظامی به برکت خون و شهدا و رهبری داهیانه ولایت فقیه است، اظهار داشت: همه مدیون مجاهدت و جان‌نثاری شهدا و ایثارگران هستیم.


وی با بیان این‌که قدرت و اقتدار نیروی انتظامی تجلی عزت و توانمندی نظام اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: همچنان که شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس برای حفظ کیان نظام اسلامی از جان و هستی خود گذشتند، امروز باید با ادامه راه شهدا در حفط امنیت پایدار تلاش کنیم.


حجت الاسلام غلامی با بیان این‌که ایثار و به معنای از خود گذشتی و قدم دانستن دیگران بر خود است، تصریح کرد: حضرت علی(ع) بزرگ‌ترین ایثارگر تاریخ است، آن امام همام در بستر پیامبر اسلام(ص) خوابید تا جان ایشان را نجات دهد و با این‌که مرگ و خطر جدی بود اما ایثارگری کرد و خطر را به جان خرید.


رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی افزود: امروز مجاهدتی که فرزندان ملت در نیروی انتظامی انجامی می دهند، ادامه ایثار علوی است، افتخار خادمان مردم ایران در نیروی انتظامی است که جان خود را برای امنیت و آرامش کشور فدا کنند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.


حجت الاسلام غلامی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این‌که انقلاب اسلامی ایران به سادگی حاصل نشده است، افزود: اگر امروز با عزت و سربلندی در برابر استکبار ایستاده‌ایم، به خاطر رشادت‌های و جان افشانی شهداست، نباید با غفلت از رهنمودهای رهبری اجازه نفوذ دشمن به کشور داده شود.


وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با غرب و برنامه‌ریزی دشمن برای نفوذ در کشور با هدف براندازی نظام اسلامی ایران گفت: در شرایط کنونی نباید فریب مذاکرات را بخوریم، چراکه دشمن درصدد نفوذ است و جوانان باید مراقب تبلیغات سوء دشمن باشند و اگر رهبر معظم انقلاب این همه هشدار می‌دهند بی‌دلیل و بی‌علت نیست.


رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی با تشریح حوادث تاریخ معاصر و تأکید بر عبرت از تاریخ مشروطیت خاطرنشان کرد: در جریان مشروطیت شیخ فضل الله نوری بر سر دار رفت و در جریان اعدام وی فرزندش به واسطه تبلیغات مسموم در کنار جنازه پدر شادمانی می‌کرد./935/203/ب2

ارسال نظرات