۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۲۹۴۲۷۱
استاد حوزه علمیه مازندران:

رهنمودهای رهبر انقلاب در همه امور فصل الخطاب است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مسأله برجام یا توافق نامه با مذاکره با آمریکا با هم متفاوت هستند، گفت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند مذاکره با شیطان بزرگ ممنوع است و مسؤولان نیز باید هشدار رهبری را نیز جدی بگیرند.
نماينده ولي فقيه در دانشگاه آزاد منطقه سه

حجت الاسلام سید حسین ابراهیمیان، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری به مسأله برجام و نتایج آن برای کشور اشاره کرد و گفت: هر گونه توافق نامه هسته ای باید در بر دارنده منافع کشورمان باشد، چون در غیر این صورت فاقد اعتبار خواهد بود.

 

وی به سخنان قاطع رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نیروی دریایی سپاه اشاره کرد و با بیان این که سخنان مقام معظم رهبری در همه امور فصل الخطاب است، افزود: آحاد جامعه اسلامی به ویژه دولتمردان باید در مسیری که رهبری نظام تعیین می کنند گام بردارند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مسأله برجام یا توافق نامه با مذاکره با آمریکا با هم متفاوت هستند، تصریح کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند مذاکره با شیطان بزرگ ممنوع است و مسؤولان نیز باید هشدار رهبری را نیز جدی بگیرند.

 

حجت الاسلام ابراهیمیان با بیان این که مذاکره راه نفوذ دشمن را هموار می کند، تصریح کرد: خوشبختانه مجلس شورای اسلامی به خوبی همه ابعاد و زوایای برجام را مورد تحقیق و بررسی قرار دارد و نتیجه نهایی آن فردا در مجلس به رأی خواهد گذاشته شد.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد منطقه سه کشور با بیان این که هر گونه راه نفوذ دشمن به کشور باید بسته شود، خاطرنشان کرد: هر گونه مذاکره ای با آمریکا راه نفوذ شیطان بزرگ به کشور را همواره خواهد کرد.

 

وی با بیان این که ملت ایران هیچ گاه فریب لبخندهای آمریکایی را نخواهند خورد، افزود: متأسفانه برخی ها در داخل همواره در مسیر دیگری گام بر می دارند که این مسأله به هیچ عنوان به صلاح کشور نیست.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها در سه دهه اخیر همواره به دنبال نفوذ در کشور بوده اند، بیان داشت: اما هوشیاری و مدیریت رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت ملت ایران مانع نفوذ دشمن به کشور شد.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان این که آمریکایی ها از ابتدای پیروزی انقلاب از هر روزنه ای برای تضعیف نظام و انقلاب استفاده کردند، افزود: ایستادگی و مقاومت ملت ایران رمز پیروزی ملت ایران در برابر زورگویی های نظام سلطه بوده است.

 

وی با بیان این که آمریکا مهم ترین حامی تروریست در جهان است، ادامه داد: بحران های امروز منطقه نتیجه سیاست های مداخله جویانه آمریکایی ها در کشورهای منطقه است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که همه تلاش  آمریکایی ها در منطقه تأمین امنیت صهیونیست ها است، تصریح کرد: این کشور مستکبر منطقه خاورمیانه را به دلیل منافع صهیونیست ها به خاک و خون کشیده و متأسفانه برخی کشورهای دست نشانده عربی نیز آمریکا را در رسیدن به هدف پلید و شوم همراهی می کنند.

 

حجت الاسلام ابراهیمیان با بیان این که ملت ایران هیچ اعتمادی به آمریکایی ها ندارند، ادامه داد: آمریکا و کشورهای غربی همراه تلاش کردند تا ملت ایران اسلامی به اهداف متعالی خود دست نیاید.

 

وی با بیان این که مقام معظم رهبری همواره با رصد هوشمندانه وضعیت منطقه ای و جهانی پرده از توطئه ها و نقشه های دشمنان بر می دارند و آنها را افشا می کنند، افزود: دشمنان نیز همواره به نقش اثرگذار ولی فقیه در جامعه اسلامی اذعان داشته و دارند و به همین دلیل در سه دهه اخیر همواره همه تلاش خود را در جهت تضعیف این جایگاه به کار گرفتند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت ایران اسلامی اجازه کوچکترین تحرک و دخالت غربی ها در کشورمان را نخواهند داد، خاطرنشان کرد: ملت ایران با تبعیت محض از ولایت همه توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

 

حجت الاسلام ابراهیمیان با بیان این که آمریکایی ها باید فکر نفوذ در مسائل سیاسی و اقتصادی کشورمان را با خود به گور ببرند، تأکید کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی هوشیارتر و با بصیرت از هر زمان دیگری هستند و به خوبی مسائل را رصد می کنند./950/302/ب2

ارسال نظرات