۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۹۴۶۲۲
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کرمانشاه:

وجود رهبر معظم انقلاب مایه آرامش خاطر مردم در جامعه است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه خواهران کرمانشاه رهبر معظم انقلاب را تجسم تقوا، خلوص و عبودیت خواند و گفت: وجود رهبر معظم انقلاب مایه آرامش خاطر مردم است.
مدير حوزه علميه خواهران کرمانشاه

حجت الاسلام سعید فتحی مدیر حوزه های علمیه خواهران استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه عنوان داشت: رهبر معظم انقلاب از خاندان پیامبر و تربیت شده اسلام و قرآن بوده و سال ها مجاهدت های ایشان باعث پختگی و جلب رضایت و توجه خداوند متعال است.


وی رهبر معظم انقلاب را تجسم تقوا و خلوص و عبودیت توصیف کرد و ابراز داشت: مردم به طور فطری با حضور و وجود چنین رهبری آرامش پیدا می کنند.


مدیر حوزه های علمیه خواهران استان کرمانشاه با اشاره به تعبیر حاج اسماعیل دولابی از رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: حاج اسماعیل دولابی رهبر را مجموعه ای از نور توصیف کرد و در دیدار خود با ایشان دست رهبر را بوسید.


حجت الاسلام فتحی یادآور شد: مردم شهید پرور و ولایتمدار کرمانشاه در زمان حضور رهبر معظم انقلاب در استان، شور و شعف خاصی داشتند و نشاط در میان مردم استان موج می زد.


وی با اشاره به تخصیص مبالغی در جهت آبادانی استان، تصریح کرد: در سفر رهبر به استان کرمانشاه مبالغی تخصیص داده شد و خوشبختانه رهبر معظم انقلاب پیگیری خوبی نسبت به انجام طرح ها و تحویل آن ها داشت.


مدیر حوزه های علمیه خواهران استان کرمانشاه رهبر انقلاب را مایه رحمت و وحدت دانست و تاکید کرد: در زمان حضور رهبر در استان، همدلی و هم زبانی خاصی در میان مردم حاکم بود و همه متوجه حضور رهبر بوده و همبستگی و همدلی، صفا و صمیمیت در میان اقشار و آحاد مردم استان مشاهده می شود.


وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب الگوی مسؤولان هستند و حضور ایشان در میان اهل تسنن نشان دهنده وجود روابط برادری میان شیعه و اهل سنت است، ایشان در روابط خود لطف و محبت فراوانی به اهل سنت دارند و این پیامی دارد که حفظ وحدت میان برادران دینی و اقلیت های مذهبی است.


حجت الاسلام فتحی گفت: امام فرمودند پشتیبان ولی فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد، این جمله بسیار حکیمانه است و صرفا یک نصیحت نیست و یک تکلیف است، حمایت از ولی فقیه واجب است.


مدیر حوزه های علمیه خواهران استان کرمانشاه نقش ولی فقیه را در رشد و پرورش استعداد های جامعه بسیار مهم خواند و افزود: ولایت فقیه وظیفه ای خطیر و سنگین است و این نشان دهنده نقش بسیار مهم و اثرگذار ولی فقیه در پیشرفت اقتصادی، فرهنگی و دیگر جنبه های کشور است.


وی در پایان اظهار داشت: حکومت اسلامی ایران در دنیا منحصر به فرد است، خصایصی که در وجود ولی فقیه وجود دارد، موجب نفوذ و اثر گذاری سخنان رهبر بر قلوب مسلمانان می شود./857/302/ب3

ارسال نظرات