۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۲۹۵۱۷۹
آیت الله شبستری:

دشمن در پی استحاله انقلاب است/ ضرورت حمایت از رسانه های ارزشی

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز با بیانان این‌که انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی است، گفت: دشمن در پی استحاله انقلاب و ارزش های امام راحل است.
معارفه مدير تسنيم به دست آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، در آیین معارفه اولین مدیر استانی خبرگزاری تسنیم در آذربایجان شرقی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی به رهبری مرجعیت تشیع می باشد، انقلاب اسلامی ایران صبغه‌ای فرهنگی دارد.


وی با تأکید بر جهاد در راه حفظ و تداوم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: رسالت امروز ما حفظ و تداوم انقلاب اسلامی و سیرت انقلاب است، هدف دشمن سیرت انقلاب و استحاله انقلاب از ارزش های است.


نماینده مردم در خبرگان رهبری با اشاره به شرایط سخت فرهنگی که لبه تیز آن متوجه نسل جوان است، افزود: زمانی که دشمن از تهدید نظامی، جنگ نیابتی، تحریم اقتصادی و توطئه ها به جایی نرسید ورود به عرصه نبرد نرم که بسیار خطرناکتر است را در دستور کار قرار داد.


وی ادامه داد: نقش رسانه ها در این نبرد دشوار غیر قابل انکار است، رسانه ملی، مطبوعات و رسانه های مجازی در عرصه کانال کشی اذهان عمومی در مسیر حقیقت ملت فعال می باشند، اما با گستره بالای تهاجم رسانه‌ای استکبار جهانی زیر سایه امپراطوری رسانه‌ای غرب این میزان فعالیت رسانه ها کافی نیست و لازم است توسعه یابد.


امام جمعه تبریز با تأکید بر حمایت دستگاه های مربوط از رسانه های ارزشی و انقلابی، خاطرنشان کرد: عرصه رسانه ها در سال های اخیر توسعه بسیاری پیدا کرده است، در این میان لازم است رسانه ای انقلابی توسعه بیشتر و تحت حمایت خاص قرار گیرند.


وی صداقت، پرهیز از اشاعه شایعات، امید بخشی را در توصیه به رسانه ها بیان داشت و افزود: رسانه ها در فضایی صادقانه و به دور از وعده و وعید های غیر واقعی فضای امید و پیشرفت را به جامعه القا کنند، باید از امید بخشی غیر واقعی پرهیز کرد.


رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به شرایط منطقه غرب آسیا، اذعان داشت: شرایط منطقه امروز به نفع جمهوری اسلامی ایران است که مدیون رشادت های سردار سلیمانی و سردار شهید همدانی و دیگر فعالان در حمایت از مظلومان و کیان اسلامی است، شرایط منطقه نشان از اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی دار و امید بخش است.


وی با اشاره به مسأله برجام و برنامه نفوذ و استحاله انقلاب از سوی دشمن، تصریح کرد: نه تنها روحانیت در این عرصه مسؤول است، دیگر نهادها، مردم و رسانه ها نیز مسؤولند و لازم است حرکت زیر سایه بیانات حکیمانه رهبری از نفوذ دشمن با هدف استحاله انقلاب جلوگیری کرد./854/پ202/ش

ارسال نظرات