۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۲۹۵۴۳۹
یکی از علمای اهل سنت لبنان:

انتفاضه سوم امنیت صهیونست‌ها را متزلزل می‎کند

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای رهبری جبهه عمل اسلامی لبنان تاکید کرد که عملیات شهادت طلبانه جوانان مقاوم فلسطین، صهیونیست‌ها را به وحشت انداخته است.
 شّيخ شريف توتيو


به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ شریف توتیو، عضو شورای رهبری جبهه عمل اسلامی لبنان در پیامی، افزایش آمار عملیات شهادت طلبنانه جوانان فلسطینی را موجب وحشت اسرائیلی‌ها دانست و گفت: جوانان فلسطینی با یک سلاح سرد، نیروهای مسلح نظامی صهیونیستی را در رعب و وحشت فرو برده اند.


وی افزود: این اقدام جوانان مقاوم فلسطینی در شرایط کنونی موجب می شود که کشورهای عربی و اسلامی بار دیگر به مساله فلسطین و آزاد سازی قدس شریف توجه دوچندانی پیدا کنند.

 

این عالم اهل سنت لبنان تاکید کرد: تمام تلاش دشمن برای مشغول نگه داشتن مسلمانان در کشمکش‌های مذهبی و سیاسی داخلی است تا بتواند در کرانه باختری  به مقاصد شوم خود برسد و انتفاضه سوم می تواند این نقشه دشمنان اسلام را نقش بر آب کند.

 

شیخ توتیو در پایان نابودی رژیم صهیونیستی را حتمی دانست و اظهار داشت: شهرک نشینان صهیونیستی با شکل گیری کامل انتفاضه سوم دیگر هیچ احساس امنیتی نخواهند داشت و این مساله اولین گام در نابودی این رژیم ستمگر و غاصب است./1321/ب903/د 

ارسال نظرات