۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۲۹۵۴۷۱
نماینده اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری:

شهدا، زمینه‌ساز امنیت و آرامش نظام/ ایران‌هراسی در رأس مأموریت‌های دشمنان قرار دارد

خبرگزاری رسا ـ مولوی سلامی گفت: امنیت امروز جمهوری اسلامی به واسطه خون شهدا حاصل شده ‌و اگر آنها نبودند و از کشور دفاع نمی‌کردند امروز در این امنیت به سر نمی‌بردیم.
مولوي سلامي، نماينده مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، مولوی نذیراحمد سلامی امروز در مراسم ششمین سالگرد شهدای وحدت سیستان و بلوچستان که ‌در مقر ‌تیپ 110 سلمان فارسی‌ برگزار شد، گفت: امنیت امروز جمهوری اسلامی به واسطه خون شهدا حاصل شده ‌و اگر آنها نبودند و از کشور در مقابل بیگانه دفاع نمی‌کردند قطعا امروز در این امنیت و آرامش به سر نمی‌بردیم.

 

نماینده اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: هیچ کشوری مانند ایران در آرامش و امنیت به سر نمی‌برد، باید قدردان این امنیت بوده و اجازه ندهیم دشمنان آرامش کشور را به هم بریزند.

 

وی به عوامل دیگر تحقق امنیت پایدار در جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: نخستین عاملی که سبب شده تا امنیت محقق شود این است که نظام ما بر اساس قوانین دینی و الهی اداره می‌شود و در رأس آن فردی فقیه و آگاه است که در تمام موارد، اسلام را در نظر دارد.

 

مولوی سلامی افزود: عامل دوم در احقاق امنیت ایران، همکاری و تعامل متقابل مردم و مسؤولان نظام است و از نیروهای نظامی و انتظامی به عنوان عامل سوم می‌توان نام برد اگر همکاری مردم با این نیروها کم‌رنگ شود قطعا آسیب خواهیم دید امنیت اساس پیشرفت و توسعه است و بدون آن، همه زیربناها از جمله آب، برق، مدرسه و دانشگاه دچار مشکل خواهند شد.

 

وی خطاب به افراد فریب‌خورده استکبار، تصریح کرد: کسانی که فریب دشمنان نظام اسلامی را خورده‌اند، مطمئن باشند که نمی‌توانند نظام را ساقط کنند چنانچه دفاع هشت ساله ملت ایران نشان‌دهنده این امر است.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: سه عامل ایمان به خدا، قرآن و قیامت، کفایت سیاسی و رهبری امام راحل و وحدت مردم را می‌توان مسبب شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی دانست از این رو همین مؤلفه‌ها سبب دوام و استمرار نظام خواهند شد.

 

مولوی سلامی به چالش‌های فراروی جهان اسلام اشاره و اذعان کرد: در حال حاضر که اختلاف مذهبی به جنگ مذهبی تبدیل شده، اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی در دستور کار دشمنان قرار گرفته است آنها دلارهای نفتی را در اختیار آمریکا قرار می‌دهند و از آن سو سلاح‌های تاریخ‌گذشته آمریکایی را می‌خرند و بر سر مسلمانان می‌ریزند عربستان از طرفی به جنایت‌کاران کمک می‌کند که صنایع نظامی آنها از کار نیفتد و از سوی دیگر مسلمانان یمن را بمباران می‌کند./831/202/ب1

ارسال نظرات