۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۲۹۵۴۹۶
معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا:

حرکت شیعه و سنی در مسیر ولایت، انقلاب را به مقصد می‌رساند/ دشمن از وحدت بین شیعه و سنی به شدت می هراسد

خبرگزاری رسا ـ سردار ایزدی با تأکید بر ولایت محوری به عنوان شرط اساسی قدم گذاشتن در مکتب اسلامی، گفت: اگر شیعه و سنی در مسیر ولایت و ارزشهای قرآنی با اعتصام به حبل الهی حرکت کنند، این انقلاب می‌تواند به عنوان الگو و نمونه برای بشریت هدیه الهی تلقی شود.
سردار ايزدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، سردار سرلشکر مصطفی ایزدی امروز در مراسم ششمین سالگرد شهدای وحدت سیستان و بلوچستان که ‌در مقر ‌تیپ 110 سلمان فارسی‌ برگزار شد، گفت: راه شهدا همه ما را می‌خواند و باید در این راه که صلاح بشریت و مقدمه انفجارات عظیم در منطقه است، حرکت کنیم.

 

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: تداوم راه شهدا و تعالی به سوی پیشرفت تحقق راه پیامبر اکرم (ص) است و عدالت و مردم‌ سالاری دینی باید بر مبنای ارزش‌های قرآنی هویت پیدا کند.

 

وی با تأکید بر اینکه شرط اساسی قدم گذاشتن در مکتب اسلامی ولایت است، تصریح کرد: در دوران پر فراز و نشیبی که دشمنان درصدد بودند این نور الهی را خاموش کنند اطاعت از اولی الامر زمان، ما را در مراحل اولیه انقلاب به پیروزی‌های شگرف رساند.

 

سردار ایزدی اضافه کرد: اگر شیعه و سنی در مسیر ولایت و ارزشهای قرآنی با اعتصام به حبل الهی حرکت کنند، این انقلاب می‌تواند به عنوان الگو و نمونه برای بشریت هدیه الهی تلقی شود؛ زیرا آنچه توانسته است کارساز و تعیین کننده و انگیزه بخش حرکت شهدای ما در فرازهای مهم انقلاب باشد، جاری کردن امر ولایت بود.

 

وی مایه حرکت شهدا را صدق، تقوا و تزکیه آنان دانست و گفت: شهدای ما کسانی بودند که شمشیرهای آنها بر بصیرتشان استوار بود و در خط ولایت حرکت می کردند.

 

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب منافقین در صحنه فعال شدند، اظهار داشت: رزمندگان، انصار و مهاجرین انقلاب اسلامی در استانهای مختلف بر علیه نفاق و ضد انقلاب داخلی متحد شدند و در این اتحاد مقدس کاری کردند تا امنیت پایدار در کشور جمهوری اسلامی برقرار شود.

 

وی اضافه کرد: دشمن وقتی دید نمی‌تواند با ابزار فتنه داخلی به نتیجه برسد جنگ هشت ساله را بر رزمندگان اسلام تحمیل کرد رزمندگان اسلام در نقاط مختلف از جمله استان دلاور پرور سیستان و بلوچستان بسیج شدند و شهدای زیادی نظیر شهید میرحسینی را نثار این انقلاب کردند.

 

سردار ایزدی یادآور شد: در این جنگ هم قدرت غربی و هم قدرت شرقی به دشمن کمک می کرد اما خداوند پیروزی را نصیب رزمندگان اسلام کرد و مقدر شد تا رزمندگان کاری انجام دهند که در تاریخ 300 ساله کشور ما بی‌سابقه بماند.

 

وی تأکید کرد: شهید شوشتری، شهدای وحدت سیستان و بلوچستان، شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای برقراری امنیت داخلی در کشور همه و همه برای اعتلای کلمه "لا الا اله الله محمد رسول الله" تلاش کردند .

 

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا عنوان کرد: امروز ایران اسلامی برای کمک به برادران اهل سنت در جبهه‌های مقاومت فلسطین ‌هدایت مستشاری می‌کند و جبهه مقاومت فلسطین را به سوی خودکفایی هدایت می‌کند.

 

وی ابراز داشت: دشمن از وحدت بین شیعه و سنی به شدت می هراسد و به دنبال تفرقه افکنی میان مردم جامعه است آنان جریان تکفیری را که ربطی به اساس نگاه اسلام ناب و حرکت پاک اهل سنت و تشیع ندارد، علم کرد تا انقلاب اسلامی را که آب حیات بخش و حقیقت بشریت است را هلاک کند .

 

سردار ایزدی بیان کرد: عوامل استکبار جهانی در تلاش هستند تا بین کشورهای منطقه تفرقه افکنی کنند و عوامل خود را به گونه ای در منطقه هدایت می‌کنند که در جمهوری اسلامی ایجاد فتنه کنند آنان همچنین درصدد هستند تا جبهه داخلی و خارجی ما را تضعیف کند.

 

وی با اشاره به جنبش و پویایی انقلاب در منطقه اظهار کرد: امروز زنده بودن انقلاب باعث شده است تا در عرصه های مختلف با موفقیت پیش رویم و در جهان حرفی برای گفتن داشته باشیم.

 

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه ما در صحنه سوریه همچون فرماندهان رشیدی چون همدانی‌ را تقدیم کردیم، افزود: همه اقوام اسلامی که به دنبال اسلام ناب هستند و با هم تجمیع پیدا کردند برای اعلای کلمه "لا الا اله الله" نبرد می کنند در صحنه های فرهنگی، در قلب آمریکا و اروپا این ارزشهای اسلامی است که در حال پیشروی است و این گامهای بلند و تلاش ها، نمود خارجی انقلاب اسلامی است.

 

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه پیروزی‌های مستمر و مداوم در مقابل جنگ نرم و سخت دشمن داشته باشیم باید شهدا را الگو قرار داده و در مسیر آنها حرکت کنیم و ما نیز برای حفظ ارزش‌ها تا پای جان بایستیم./831/202/ب3

ارسال نظرات