۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹
کد خبر: ۲۹۵۹۶۸

برگزاری مراسم عزاداری ویژه زائران غیر ایرانی در حرم حضرت معصومه

خبرگزاری رسا ـ در ایام دهه اول ماه محرم الحرام مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) همه روزه برای زائران غیر ایرانی به صورت مستمر در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود.
برافراشتن پرچم حرم اباعبدالله الحسين(ع) بر فراز گنبد حرم حضرت معصومه(س)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آستان حضرت فاطمه معصومه(س) در راستای گسترش فرهنگ ناب حسینی در میان زائران و مجاوران غیر ایرانی حرم حضرت فاطمه معصومه(س) همه روزه مراسم عزاداری برای امام حسین(ع) را به زبان‌های عربی، اردو و انگلیسی برگزار می کند.

 

مراسم عزاداری امام حسین(ع) برای زائران و مجاوران افغانستانی همه روزه بعد از نماز مغرب و عشا در سالن امام خامنه ای برگزار می شود.

 

همچنین مراسم عزاداری و سخنرانی برای امام حسین(ع) به زبان عربی همه روزه در صحن صاحب الزمان(عج) برای زائران و مجاوران عرب زبان برگزار می شود.

 

مراسم عزاداری امام حسین(ع) به زبان اردو همه روزه در شبستان شماره چهار رو به روی مسجد اعظم برای زائران و مجاوران اردو زبان برگزار شده و حضور در این‌ مراسم برای عموم شرکت کنندگان عرب زبان آزاد است.


اضافه بر این آستان حضرت فاطمه معصومه(س) برای رفاه حال زائران غیر ایرانی مجالس پرسش و پاسخ در خصوص مسائل اعتقادی را در کنار مراسم عزاداری برگزار کرده و زائران غیر ایرانی برای دریافت اطلاعت و راهنمایی های مورد نظر خود می‌توانند به امور زائران غیر ایرانی مراجعه کنند.

 

لازم به ذکر است، مراسم تعزیه خوانی و پرده خوانی هم برای زائران غیر ایرانی در آستانه برگزار می‌شود که علاقه مندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند به واحد زائران غیر ایرانی آستانه حضرت فاطمه معصومه (س)مراجعه کنند./968/پ202/ف

ارسال نظرات