۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴
کد خبر: ۲۹۶۴۹۹

معرفی آثار انتشارات آستان قدس رضوی ویژه گروه بزرگسالان

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل انتشارات به نشر آثار منتشر شده در گروه بزرگسالان این موسسه را تشریح کرد.
معرفي کتاب از سوي به نشر

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، جواد محمدزاده مقدم با اشاره به اینکه تولید و انتشار کتاب در انتشارات به نشر از حجم بالایی برخوردار است، اظهار کرد: در طول شش ماه نخست امسال در انتشارات آستان قدس رضوی اقدامات چشمگیری در چاپ و انتشار کتاب انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه «کتاب» در فرهنگ اسلامی، میراثی معنوی و گرانقدر است، گفت: انتشارات به نشر در دوره فعالیت سی ساله خود توانسته است با انتشار افزون بر 30 میلیون نسخه کتاب، کارنامه ای درخشان در اشاعه فرهنگ و معارف اسلامی و ارتقای فرهنگ عمومی کشور از خود برجای بگذارد.

وی افزود: چاپ کتاب های دینی با عنوان های قرآن و ادعیه، علوم قرآنی، علوم حدیث، زندگی نامه ائمه معصومین علیهم السلام، کلام و عقاید و اخلاق و تاریخ از جمله خدمات ارائه شده به گروه بزرگسالان این مجموعه است.

محمدزاده مقدم با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 115 عنوان کتاب و محصولات فرهنگی در شمارگان 421 هزار نسخه توسط به نشر به چاپ رسیده است، گفت: نشر کتاب های عمومی و دانشگاهی با موضوعات کلیات، روان شناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی، زبان خارجی، پیشگیری و سلامت، مدیریت و اقتصاد، هنر و تربیت بدنی، ادبیات و تاریخ و جغرافیا از دیگر تولیدات مجموعه انتشارات آستان قدس رضوی است.

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی گفت: هزینه کردن در حوزه های فرهنگی از سیاست های اصلی این مجموعه است.

وی با بیان اینکه کتاب های تجدید چاپ شده در این انتشارات چاپ دوم تا سی و چهارم را پشت سر گذاشته اند، گفت: نیم میلیون نسخه محصول فرهنگی توسط «به نشر» در طول6 ماهه نخست سال جاری به مخاطبان ارائه شده است.

یادآور می شود؛ علاقه مندان به مشاهده و تهیه کتاب ها و محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com یا فروشگاه های سطح شهر مشهد و نمایندگی های سراسر کشور مراجعه یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند./1308/د102/ق

منبع: به نشر

ارسال نظرات