۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷
کد خبر: ۲۹۶۵۸۱
یکی از علمای سنی لبنان:

پیروزی نهایی از آن مردم مظلوم فلسطین است

خبرگزاری رسا ـ رییس جنبش توحید اسلامی لبنان مقاومت جوانان فلسطینی در برابر دژخیمان صهیونیستی را نشان از روحیه معنوی بالا ارداه قوی آنان دانست.
هاشم منقاره رييس جنبش توحيد اسلامي لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ هاشم منقاره، رییس شورای رهبری جنش توحید اسلامی لبنان در پیامی اقدامات شجاعانه جوانان فلسطینی در مقابله با جنایت‌های رژیم صهیونیستی را مصداق کامل جهاد در راه خدا خواند و از خداوند خواست که پیروزی را نصیب مردم مظلوم فلسطین کند.

 

وی افزود: مقابله جوانان فلسطینی که تنها یک سلاح سرد در دست دارند با دژخیمان تا بن دندان مسلح صهیونیستی، نشانگر روحیه بالای معنوی و اراده پولادین آنان است.

 

این عالم اهل سنت لبنان تاکید کرد: خداوند وعده نصرت به مظلومان داده و آنان را به پیروزی نهایی می رساند و به فضل الهی پیروزی از آن ملت مظلوم فلسطین و جوانان غیور این سرزمین است.

 

شیخ منقاره ضمن انتقاد از سکوت کشورهای عربی و اسلامی در قبال جنایت‌های اسرائیل در کرانه باختری، خاطر نشان کرد: در شرایطی که رژیم غاصب صهیونیستی گمان می کند که فلسطین دیگر اولویت اول جهان اسلام نیست، جهان عرب و حکام کشورهای اسلامی باید حمایت خود را از قبله اول مسلمانان و مردم مظلوم فلسطین ابراز کنند تا دشمن نتواند به مقاصد شوم خود در قدس شریف دست پیدا کند.

 

عضو ارشد جنبش توحید اسلامی لبنان در پایان از کشورهای اسلامی خواست که فریب توطئه‌های دشمنان اسلام را نخورند و نسبت به نقشه‌های استعماری دشمن در منطقه هوشیاری به خرج دهند.

 

وی در پایان اظهار داشت: فلسطین همواره یکی از محورهای اصلی در جهان اسلام به حساب می آید و بی توجهی به آن، بی توجهی به تمام مسلمانان جهان است./1321/ب902/د

ارسال نظرات