۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۹۶۶۷۱
در ششمین روز از ماه محرم؛

پیکر بسیجی مدافع حرم در اهواز تشییع شد

خبرگزاری ـ پیکر نادر حمید، شهید مدافع حرم با حضور نماینده ولی فقیه و نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در اهواز تشییع شد.
تشييع پيکر شهيد مدافع حرم در اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیین تشییع پیکر بسیجی شهید نادر حمید، صبح امروز با حضور آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، آیات شفیعی، حیدری و کعبی نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و دیگر مسؤولان استانی، نظامی و انتظامی و مردم ولایتمدار خوزستان در اهواز برگزار شد.

 

این مراسم با قرائت زیارت عاشورا در حسینیه ثارالله آغاز و در ادامه نماز میت این شهید از سوی نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اقامه شد.

 

مراسم وداع با این بسیجی شهید از حسینیه ثارالله تا مرقد مطهر علی بن مهزیار اهوازی با سینه زنی و عزاداری و سر دادن شعارهای مذهبی ادامه یافت که فردا برای خاکسپاری به شهرستان ویس منتقل خواهد شد.

 

این بسیجی شهید مدافع حرم چند روز پیش در درگیری با گروه­های تروریستی در منطقه القنیطره سوریه دچار جراحت شدید و پس از چند روز به دیگر شهیدان مدافع حرم پیوست.

 

 گفتنی است، پیکر این شهید مدافع حرم شامگاه 27 مهر ماه از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی وارد اهواز شد و مورد استقبال مردم خوزستان قرار گرفت./9466/203/ب2

ارسال نظرات