۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۲۹۶۷۶۷
با حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان؛

مسجد مرکزی شرکت فولاد هرمزگان افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ مسجد مرکزی شرکت فولاد هرمزگان که مزین به نام مقدس امام حسین(ع) است، با حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان افتتاح شد.
نعيم آبادي نماينده ولي فقيه در استان هرمزگان

به گزارش خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس در آیین معنوی افتتاح مسجد امام حسین(ع)، ساخت مسجد و نمازخانه را برای اقامه نماز و برگزاری مراسم مذهبی و ملی از نیازهای جامعه عنوان کرد و گفت: توفیق شد در میان فرماندهان، افسران و سربازان جبهه جهاد اقتصادی باشیم و شاهد هستیم که در سنگر نبرد اقتصادی، ایمان و اعتقاد در کنار تخصص و تجربه توانسته است گام‌های بسیار مهمی برای پیشرفت کشور بردارد.

 

وی افزود: با اینکه وظیفه ذاتی این شرکت تولید تختال است اما توجه مدیران و کارکنان این شرکت در امر نماز موجب شده تا چندین نمازخانه در سطح شرکت وجود داشته باشد.

 

امام جمعه بندرعباس بیان داشت: از آنجاکه دشمن امروز با اعمال تحریم های اقتصاد سعی دارد ما را تسلیم کند ولی شما با تلاش و کوشش در شرایط سخت آب و هوایی توانسته اید آبروی کشور باشید.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات آل سعود اشاره کرد و گفت: متاسفانه جهان اسلام در مقابل ظلم و کشتار مسلمانان خاموش است و فقط چند کشور اسلامی با محوریت ایران در جهان به دنبال احقاق حقوق مسلمانان هستند.

 

در ادامه حجت السلام علیرضا خیراندیش مشاور فرهنگی و امام جماعت فولاد هرمزگان با اشاره به وجود 4 نمازخانه در سطح شرکت، مساحت مسجد مرکزی را 312 متر مربع اعلام کرد و از توجه و پیگیری های مدیر عامل فولاد هرمزگان به موضوعات مذهبی و دینی به ویژه ساخت مسجد امام حسین(ع) قدردانی کرد./851/102/ب1

ارسال نظرات