۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۲۹۶۸۷۳
نماینده پارلمان لبنان:

لبنان به رییس جمهوری حامی مقاومت نیاز دارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان لبنان تاکید کرد که لبنان به رییس جمهوری نیاز دارد که کشور را وابسته به بیگانگان و به ویژه آمریکا نداند.
حسين الموسوي، عضو فراکسيون مقاومت اسلامي در پارلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حسین الموسوی، عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان، در مراسم سوگواری امام حسین(ع) که در مقام حضرت خوله (س) واقع در بعلبک برگزار شد، لبنان را کشوری دانست که با اعطای خون شهدای خود امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان آورده است و حاضر نیست به هیچ عنوان این امنیت را از دست بدهد.

 

وی به مشکل خالی بودن منصب ریاست جمهوری در این کشور اشاره کرد و افزود: لبنان به رییس جمهوری نیازمند است که به مقاومت ایمان داشته باشد و معتقد باشد که آزادی و استقلال در سایه مبارزه دلیرانه با رژیم صهیونیستی و گروه‌های تروریستی تکفیری است.

 

نماینده پارلمان لبنان تاکید کرد: لبنان نیاز به رییس جمهوری دارد که به حمایت آمریکا از کشور چشم ندوخته باشد و کشور را وابسته به بیگانگان نداند.

 

این مقام مسؤول در لبنان در بخش دیگری از سخنان خود شجاعت جوانان شهادت طلب فلسطین را ستودنی خواند و گفت: محور مقاومت هیچ گاه مردم مظلوم فلسطین را تنها نمی گذارد و تمام تلاش خود را برای آزادسازی قدس شریف از چنگال اشغالگران انجام می دهد.

 

الموسوی در پایان تصریح کرد: مقاومت فارغ از تمام انتقادها و اتهام‌هایی که از سوی برخی سیاستمداران داخلی لبنان و یا برخی افراد در خارج از کشور شنیده می شود توجهی نمی کند و به وظیفه خود در قبال مردم مظلوم فلسطین و همچنین حمایت از دولت سوریه عمل می کند./1321/ب903/د

ارسال نظرات