۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۲۹۷۷۷۲
مدیر فرهنگ‌سرای قرآن و عترت مشهد خبر داد؛

برگزاری مراسم «با شقایق های منا» در 30 مسجد

خبرگزاری رسا ـ مدیر فرهنگسرای قرآن و عترت از برگزاری مراسم «با شقایق های منا» در مساجد مشهد خبر داد و گفت: هر شب در یک مسجد در خصوص جنایات آل سعود روشنگری می شود و نیز آیات مرتبط با نفاق و اسلام آمریکایی قرائت می شود.
برگزاری مراسم «با شقایق های منا» در 30 مسجد فاجعه منا

حجت الاسلام محمد حسین جمال زاده، مدیر فرهنگسرای قرآن و عترت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از برگزاری مراسم «با شقایق های منا» در مساجد مشهد خبر داد و گفت: این مراسم به مدت 30 شب تا چهلم شهدای منا  تا 22 آبان برگزار می شود.

 

وی با بیان این که این مراسم در 30 مسجد شهر مشهد برگزار می شود، اظهار کرد: هر شب در یک مسجد در خصوص جنایات آل سعود روشنگری می شود و نیز آیات مرتبط با نفاق و اسلام آمریکایی قرائت می شود.

 

حجت الاسلام جمال زاده همچنین از اجرای مراسم با شکوه برای چهلم شهدای منا در مشهد، خبر داد و بیان داشت: در 22 آبان برنامه گستره شهری برای بزرگداشت این روز با حضور قاری مصری برگزار خواهد شد.

 

مدیر فرهنگسرای قرآن و عترت برنامه تبلیغی روحانیون با عنوان «عطر معرفت» در ایستگاه های مترو مشهد را از جمله فعالیت های این فرهنگسرا در ایام محرم عنوان و تصریح کرد: در دهه اول محرم 9 مبلغ در سه ایستگاه مترو به مدت 5 شب حضور یافته و به برنامه های تبلیغی برای مردم پرداختند.

 

وی خاطرنشان کرد: برنامه های تبلیغی روحانیان در ایستگاه های مترو در سه حوزه خانواده، احکام و اعتقادات بود که با استقبال گسترده شهروندان روبرو شد./1310/303/ب3

ارسال نظرات