۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۲۹۸۳۹۹
با حکم رییس نهاد رهبری دانشگاه های کشور؛

مسؤول جدید نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های خراسان شمالی منصوب شد

خبرگزاری رسا ـ با حکم رییس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور، حجت الاسلام سیدمرتضی موسوی جاجرمی به عنوان مسؤول جدید نهاد رهبری در دانشگاه های استان خراسان شمالی منصوب شد.
حجت الاسلام موسوي جاجرمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدیان، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور، با صدور حکمی حجت الاسلام سیدمرتضی موسوی جاجرمی را به عنوان مسؤول جدید نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خراسان شمالی منصوب کرده است.

 

حجت الاسلام موسوی جاجرمی که امام جمعه موقت بجنورد نیز هست، پیش از این مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان خراسان شمالی بود.

 

مسؤول جدید شورای استانی دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خراسان شمالی، جایگزین حجت الاسلام مرتضی رستگار شده که اکنون به عنوان مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان منصوب شده است.

 

انتصاب مسؤول جدید نهاد رهبری در دانشگاه دولتی بجنورد

حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدیان، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور، با صدور حکم دیگری حجت الاسلام حمیدرضا طیبی نسب را به عنوان مسؤول جدید نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه دولتی بجنورد منصوب کرده است.

 

حجت الاسلام طیبی نسب که پیش از این عضو هیأت علمی فقه و حقوق دانشگاه پیام نور خراسان شمالی بود و ریاست دانشگاه جامع پیام نور خراسان شمالی را نیز در کارنامه خود دارد، در نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه دولتی بجنورد جایگزین حجت الاسلام محمد عبداللهی شده است.

 

همچنین حجت الاسلام محمد عبدالهی که پیش از این در سمت مسؤول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بجنورد فعالیت می کرد هم اکنون به نهاد رهبری دانشگاه سمنان منتقل شده است.

 

حجت الاسلام فرزانه مسؤول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور خراسان شمالی شد

همچنین در حکم دیگری از سوی حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدیان، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور، حجت الاسلام عقیل فرزانه که پیش از این معاون فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان بود به عنوان مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های پیام نور استان منصوب شد.

 

حجت الاسلام فرزانه در نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه های پیام نور خراسان شمالی جایگزین حجت الاسلام مرتضی رستگار شده که اکنون به عنوان مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان منصوب شده است.

 

مسؤول جدید نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های پیام نور استان خراسان شمالی پیش از این به مدت دو سال مسؤولیت معاونت دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور و معاونت دفتر این نهاد در دانشگاه های استان را برعهده داشت.

 

گفتنی است، امسال در استان خراسان شمالی افزون بر 40 هزار دانشجوی دختر و پسر در 37 مرکز آموزش عالی و حدود 168 هزار دانش آموز نیز در دو هزار مدرسه مشغول تحصیل هستند./9314/203/ب1

ارسال نظرات