۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۲۹۸۸۳۰
عضو ارشد حزب الله:

مصائب کنونی به دلیل سوء مدیریت دولتمردان است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای شرعی حزب الله لبنان از عملکرد دولت به شدت انتقاد کرد و بحران‎های کنونی را ناشی از سوء مدیریت دولتمردان دانست.
محمد يزبک، رييس هيأت شرعي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ محمد یزبک رییس شورای شرعی حزب الله لبنان در خطبه های نماز جمعه روز گذشته بلعبک که در مقام حضرت خوله(س) برگزار شد، بر آشکار شدن بازی سیاسی و عدم مسؤولیت پذیری گروه های سیاسی تأکید کرد.

 

وی افزود: مصائب و بلاهایی که شهروندان متحمل می شوند از سوء مدیریت دولتمردانی نشأت گرفته است که بر صندلی قدرت چنگ انداخته اند.

 

حجت الاسلام یزبک تصریح کرد: آیا آنان از رخدادهای کنونی خجالت نمی کشند؟ آیا همچنان بر قدرت متمسک هستند و توجهی به مضرات آن ندارند؟ تا چه زمانی می خواهند کشور را به سرنوشت نامعلوم سوق دهند؟

 

رییس شورای شرعی حزب الله، گفت وگو را تنها راه حل مشکلات توصیف کرد و ادامه داد: با وجود همه تهدیدهای امنیتی و اقتصادی و اجتماعی و توطئه گری خفاش های شب برای ضربه زدن به وحدت و ثبات، از نیروهایی که شبانه روزی در حال حمایت از کشور هستند تقدیر و تشکر می کنیم.

 

وی خاطر نشان ساخت: از نیروهای امنیتی نیز کمال تشکر را داریم و آنان را امید شهروندان شریف برای زندگی با کرامت می دانیم./980/ب903/د

ارسال نظرات