۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲
کد خبر: ۲۹۸۹۵۸

کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه بین المللی امام رضا مشهد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: به همت معاونت فرهنگی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) کرسی‌های آزاداندیشی در این دانشگاه برگزار می شود.
دانشگاه امام رضا عليه السلام

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت‌الاسلام محمد رسول رمضانی، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) با بیان اینکه فعالیت‌های بسیار زیادی در حوزه‌های مختلف فرهنگی از ابتدای سال تحصیلی در دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) انجام شده است، اظهار کرد: امسال برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی جزو رویکردهای اصلی دانشگاه امام رضا(ع) است.

 

وی با اشاره به اینکه 2 پردیس خواهران و برادران در دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) زمینه خیر و برکات بسیار زیادی را فراهم کرده است، گفت: برگزاری اردوهای فرهنگی، آموزشی و کلاس‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف دینی از اولویت‌های دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) است.

 

حجت الاسلام رمضانی ابراز داشت: 15 کانون فرهنگی و هنری در دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) مشغول به فعالیت هستند و برنامه‌های گسترده‌ای را تا پایان سال اجرا می کنند.

 

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) به برگزاری جشنواره فروغ ولایت در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: فراخوان این جشنواره که در سطح ملی در دهه کرامت سال آینده برگزار می‌شود، به تمامی دانشگاه‌های کشور ارسال شده است.

 

وی با اشاره به حوزه‌های مختلف این جشنواره ادامه داد: مقاله، شعر و داستان کوتاه، عکس، وبلاگ نویسی،  تهذیب و خوشنویسی، پویانمایی و ادبیات از حوزه‌هایی است که علاقه‌مندان می‌توانند در آن شرکت کنند./1310/102/ب2

ارسال نظرات