۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۲۹۹۴۹۴
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل:

دشمن از تمام ابزارها برای سست کردن عقیده و باور جوانان استفاده می کند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل با اشاره به تلاش دشمنان برای سست کردن اعتقاد و باور جوانان در جامعه اسلامی، گفت: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ایران حاکم است، آسیبی به این کشور نمی رسد.
حجت الاسلام نوري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام حسین نوری، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل، عصر امروز در یادواره شهیده شاخص دانش آموزی کشور، شهیده ایران قربانی و 36 هزار شهید دانش آموز کشور در سالن آمفی تئاتر کانون شهید رجایی با بیان اینکه واقعه کربلا درس حیا، عبودیت و بندگی به ما آموخت، گفت: شهدای کربلای ایران نیز به تأسی از شهدای کربلا بصیرت، وفاداری و غیرت را به ما آموختند.

 

وی با بیان رشادت های شهدای دانش آموز در دوران هشت سال دفاع مقدس و نقش بی بدیل آنها، افزود: حضرت زینب کبری(س) در ماندگاری واقعه کربلا زحمات زیادی را متحمل شد و شما دانش آموزان نیز باید این بانوی بزرگ اسلام را برای خود الگو قرار دهید.

 

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: ویژگی یک دانش آموز خوب و با اخلاق بدست آوردن همه خوبی ها، دانش و علم، معرفت و اندیشه و کسب هنر اسلامی و انسانی است که شایسته است با الگو گرفتن از سیره و رفتار شهدای دانش آموز از خوبی‌های دنیا برای رسیدن به سعادت اخروی استفاده کرده و به دنبال تحقیق و پژوهش های اثر گذاردر زندگی اجتماعی خود باشید.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل با بیان اینکه دانش آموزان می‌توانند در احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر پیشقدم شوند، بیان داشت: اگر نوجوانان در راه ترویج امور اخلاقی و دینی ثابت قدم باشند در آینده جامعه ای عاریَ از هر گونه فساد خواهیم داشت.

 

وی شهدای دانش آموز را در زمان خود به عنوان افراد بصیر و ولایی نام برد و گفت: شهدا با خدا معامله کرده‌اند و تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ایران حاکم است آسیبی به این کشور نمی‌رسد.

 

حجت الاسلام نوری، افزود: شهدا کسانی بودند که از جان خود گذشتند تا ما به آرامش حقیقی دست یابیم و شایسته است که قدردان خون آنان باشیم و راه پرنورشان را با تمام توان ادامه دهیم.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل با اشاره به اینکه تلاش دانش آموزان در جبهه علمی می‌تواند آینده کشور را تضمین کند، افزود: دشمن در زمان فعلی با استفاده از تمامی ابزار سعی در سست کردن عقیده و باور نوجوانان و جوانان دارد که شایسته است دانش آموزان نسبت به این امر بصیرت داشته باشند.

 

وی بیان کرد: شهیده ایران قربانی از شهدای شاخص دانش آموزی کشور است که در 12 بهمن سال 65 در سن 20 سالگی در اثر بمباران هوایی دبیرستان زینبیه شهرستان میانه از سوی هواپیماهای رژیم بعثی عراق به درجه رفیع شهادت نایل آمد./937/203/ب2

ارسال نظرات