۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۲۹۹۶۵۴
مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی:

13آبان شعار مرگ بر آمریکا کوبنده تر از هر سال در سراسر ایران طنین‌انداز می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در بیانیه ای به مناسبت یوم ا... 13 آبان گفت: امروز که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم منحوس اسرائیل به بهانه توافق هسته ای به دنبال القای عقب نشینی جمهوری اسلامی ایران از اهداف ضداستکباری و استعماری است، شعارهای مرگ بر آمریکا کوبنده تر از هر سال در سراسر ایران طنین انداز می شود.
13 آبان

به گزارش خبرگزاری رسا در ارومیه به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، حجت الاسلام ناصر جوانبخت، مدیرکل اوقاف و امورخیریه آذربایجان غربی در بیانیه ای به مناسبت یوم ا... 13 آبان آورده است: 13 آبان نقطه عطفی در تاریخ استکبار ستیزی انقلاب اسلامی است که با بصیرت و هوشیاری جوانان رقم خورد و به جهانیان ثابت کرد که جوان ایرانی در جنبش های انقلابی و ایستادگی و افشای خوی استکباری آمریکا در صفوف به هم پیوسته حضور دارند.

 

امروز که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم منحوس اسرائیل به بهانه توافق هسته ای به دنبال القای عقب نشینی جمهوری اسلامی ایران از اهداف ضداستکباری و استعماری است،شعارهای مرگ بر آمریکا کوبنده تر از هر سال در سراسر ایران طنین انداز می شود.

 

دشمنان جمهوری اسلامی ایران باید بدانند که دشمنی ملت ایران با آمریکا و هم پیمانانش تا زمانی که از خوی استکباری خود دست نکشیده، نه تنها پایان نخواهد یافت بلکه توفنده تر از قبل به عنوان الگوی ملل آزاده جهان راه سربلندی را طی خواهند کرد.

 

جوانان امروز آگاهتر و بصیرتر از جوانان اوایل انقلاب پای آرمان های انقلاب و امام راحل ایستاده اند و با تدابیر داهیانه رهبر فرزانه انقلاب روز به روز محکم تر در راه تداوم اهداف انقلاب و افشای چهره خونخوار آمریکا شعار« مرگ بر آمریکا» را سرخواهند داد.

 

کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی نیز همگام با مردم ولایتمدار و غیور آذربایجان غربی در سراسر استان در راهپیمایی 13 آبان شرکت می کنند تا راهپیمایی یوم ا... 13 آبان امسال برخلاف رویای سلطه جویان و زیاده خواهان، به نماد استحکام و استمرار شعارهای« مرگ بر آمریکا »و «مرگ بر اسرائیل» تبدیل کنند./936/101/ب2

ارسال نظرات