۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۲۹۹۶۹۴

اعضای مقاومت 140عملیات را در جریان انتفاضه سوم قدس برگزار کردند

خبرگزاری رسا ـ پایگاه خبری شبکه "فلسطین للحوار" درباره انتفاضه قدس اعلام کرد که در ماه اکتبر گذشته اعضای مقاومت بیش از 140 عملیات برگزار کردند.
اعضاي مقاومت


به گزارش خبرگزاری رسا، پایگاه خبری شبکه "فلسطین للحوار" امروز درباره انتفاضه قدس اعلام کرد که در ماه اکتبر گذشته اعضای مقاومت بیش از 140 عملیات برگزار کردند که موجب کشته و زخمی شدن ده ها صهیونیست در جریان این عملیات ها شد.


این پایگاه خبری در گزارش خود که همزمان با ورود انتفاضه قدس به دومین ماه متوالی خود منتشر شده است، خاطر نشان کرد که «شیرمردان کرانه باختری در برابر تمامی تلاش ها برای به حاشیه راندن و محروم کردن آنها از حق قانونی شان برای مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی ایستاده اند و انتفاضه قدس و عملیات های قهرمانانه فلسطینیان همچنان ادامه پیدا می کنند و شهدای فلسطینی یکی پس از دیگری وارد بهشت می شوند.»

 

در ادامه این گزارش آمده است که ماه نخست انتفاضه قدس شاهد شهادت 72 فلسطینی و زخمی شدن 1750 نفر دیگر و نیز بازداشت نزدیک به 1530 نفر از جوانان و فعالان فلسطینی بوده است.

 

در مقابل، در جریان عملیات های مقاومتی فلسطینیان طی ماه اکتبر نیز 11 صهیونیست به هلاکت رسیده و 227 نفر دیگر زخمی شدند که 5 نفر از آنها در اثر حمله با خودرو و زیر گرفته شدن، 45 نفر در جریان عملیات های تیراندازی و 48 نفر در جریان عملیات های پرتاب مواد آتش زا زخمی مجروح شده اند.

 

گفتنی است سراسر اراضی اشغالی فلسطین شامل؛ کرانه باختری، قدس اشغالی، فلسطین اشغالی سال 1948 و باریکه غزه از آغاز ماه اکتبر گذشته شاهد انتفاضه فراگیر ملت فلسطین در اعتراض به تجاوزات نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست علیه مسجد مبارک الاقصی و اهالی کرانه باختری هستند و تاکنون در جریان این انتفاضه 74 فلسطینی از جمله 17 کودک به شهادت رسیده اند./994/ب102/د

ارسال نظرات