۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۲۹۹۷۲۵
حجت‌الاسلام رضوی مهر:

13 آبان اوج آزادی، استقلال و منش اسلامی ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم 13 آبان را اوج آزادی، استقلال و منش اسلامی مردم ایران دانست و گفت: دفاع مقدس، دوران سازندگی و استمرار نظام ثابت کرده است که جاده انقلاب اسلامی از خطوط اصلی منحرف نمی‌گردد و تا ابد مدافع مظلومان جهان و مخالفان جهان خواران است.
سيد جلال رضوي مهر مدير کل امور ديني و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خيريه

حجت‌الاسلام سید جلال رضوی مهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: 13 آبان تمامی قدرت ایمان در مقابل قدرت شیطان قرار گرفت و نامه جاسوسی فتنه و توطئه، اختلاف انگیزی و نفاق در قلب پایتخت ایران، تسخیر دانشجویان پیرو خط امام گشت.

 

عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم با بیان این‌که این‌که 13 آبان اوج آزادی، استقلال و منش اسلامی مردم ایران است، افزود: تسخیر لانه جاسوسی از سوی دانشجویان، حمایت امام راحل و پشتیبانی ملت بزرگ ایران، خیانت‌های چندین ساله نظام سلطه و استکبار را نمایان، دست استکبار را رونما و چهره کریه دشمن را فاش کرد.

 

وی با تأکید بر این‌که 13 آبان روز عزت و سربلندی ملت ایران است، گفت: در روز 13 آبان باید با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» عنوان ماهیت انقلاب اسلامی را حفظ کرد و اجازه نداد که مزدوران استکبار و ایادی دشمن، خوی استکبار ستیزی را تضعیف کند.

 

حجت‌الاسلام رضوی مهر عنوان کرد: امروز باید ساختمان نظام جمهوری اسلامی از بام و هوا تا در و پنجره، از شش جهت و با چشمان تیز، مواظب نفوذ دشمن باشد؛ دشمن غضبناک و قسم خورده ما به زعم خویش با نفوذ به بدنه نظام، به دنبال تغییر ماهوی انقلاب اسلامی است.

 

وی با بیان این‌که انقلاب و جمهوری اسلامی ام القرای جهان اسلام است، عنوان کرد: ایران عزیز هنگامی می‌تواند سر عزت به پیشگاه الهی بلند کرده و خود را رهرو شهیدان بداند، که ذره‌ای از اهداف خود عقب نشینی نکرده و مبهور دشمنان نگردد.

 

عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم افزود: یک نماینده مجلس شورای اسلامی یا عضو تیم دولت، رهبر و رییس جمهور، مدیر و کارگزار و افراد خیمه انقلاب باید یک صدا، محکم و پایدار در این دوران ایستادگی کرده و تلاش دشمنان برای نفوذ را به ناکامی منجر کنند تا باری دیگر بر افتخارات خویش می‌افزایند.

 

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که قله دماوند، دیروز، امروز و فردا سر به آسمان بلند کرده و نماد ایستادگی است، شعار مرگ بر آمریکا از قله دماوند، ذکر جهان اسلام علیه شیطان بزرگ است.

 

حجت‌الاسلام رضوی مهر ابراز کرد: ما هرگز ماهیت مکر و حیله  و ظلم و خیانت استکبار را فراموش نمی‌کنیم و سیاست دستکش مخملی و مشت چدنی آنان را بازی عمروعاص زمانه می‌دانیم.

 

وی گفت: اسرائیل، دولت‌های مرتجع منطقه و آمریکا از نظام مقدس اسلامی سیلی خورده و با ایجاد تفرقه، دو قطبی نمودن جامعه و شبهه پراکنی، به فکر انتقام از ملت عزیز ایران اسلامی هستند.

 

عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم بیان کرد: دفاع مقدس، دوران سازندگی و استمرار نظام ثابت کرده است که جاده انقلاب اسلامی از خطوط اصلی منحرف نمی‌گردد و تا ابد مدافع مظلومان جهان و مخالفان جهان خواران است.

 

حجت‌الاسلام رضوی مهر گفت: امروز نام زیبای سید علی خامنه‌ای محبوب دل‌های امت اسلام در جهان بوده و نام آمریکای خبیث که مصداق سیاهی و ذلت و بدبختی است، منفور ترین نام در جهان اسلام است.

 

وی در پایان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره دانش آموزان و دانش جویان شهیدی که فریاد مرگ بر آمریکا از حلقوم آنان، جهان اسلام را طنین انداز نمود، گفت: امروز شعار مرگ بر آمریکا، جنبش هسته‌ای، حرکت جهان اسلام به  سوی وحدت و تمدن اسلامی، شکل گیری امت واحده اسلام، پیروی عینی از ولی امر مسلمین جهان، تمدنی بزرگ به وجود آورده و عمر استکبار را کوتاه کرده است./997/ت302/ج

ارسال نظرات