۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۲۹۹۹۴۹
مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران:

روحیه استکبار ستیزی در ملت ایران همواره بیدار است

خبرگزاری رسا ـ مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه آمریکا قصد جلوه دادن خود به عنوان دوست ملت ایران را دارد، گفت: روحیه استکبار ستیزی در ملت ایران همواره بیدار است.
13 آبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم راهپیمایی باشکوه 13 آبان با حضور پرشور تمامی اقشار جامعه در استان کرمانشاه برگزار شد.


سردار حمید رضا مقدم فر، مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در این مراسم با بیان اینکه آمریکا شیطان بزرگ است عنوان داشت: امروز آمریکا با چهره ای بزک کرده خود را در قالب دوست جمهوری اسلامی ایران نشان می دهد و قصد فریب مردم ولایتمدار ایران را دارد.


وی در ادامه افزود: آمریکا با دستکش های مخملی، دشمنی و دوستی را تغییر داده است اما روحیه استکبار ستیزی همواره در وجود ملت ایران وجود دارد.


سردار مقدم فر با بیان اینکه آمریکا به دنبال تسلط بر ایران است تصریح کرد: استکبار از عزت و اقتدار ایران وحشت دارد، از این رو از هر ابزاری برای تسلط و غلبه بر ایران استفاده می‌کند.


مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ابراز خرسندی از روحیه استکبار ستیزی در جوانان و دانش آموزان، ابراز کرد: سابقه آمریکا سیاه و تاریک است و همه این را به خوبی می دانند، در نتیجه اعتماد به آمریکا عواقب خوبی ندارد لذا همگی باید نسبت به خطرات احتمالی بیدار باشند.

 

این مسؤول خاطر نشان کرد: آمریکا به دنبال تغییر دادن نگاه مردم و مسؤولان جمهوری اسلامی ایران به جنایات آن ها می باشد و با چهره بزک کرده خود می خواهد ب اهداف خود دست پیدا کند.


سردار مقدم‌فر در ادامه با بیان اینکه ایران در موضوع هسته ای پای میز مذاکره نشست عنوان داشت: جمهوری اسلامی ایران با هوشیاری تمام از عزت و اقتدار خود پاسداری می کند و تنها در موضوع هسته ای پای میز مذاکره نشست اما در موارد دیگر با آمریکا معامله ای نخواهیم کرد.


وی با اشاره به نقش مستقیم آمریکا در حمله عراق به ایران و حمایت دولت های مستکبر از صدام در طول هشت سال جنگ تحمیلی، بیان داشت: ملت ایران هیچ گاه جنایت ها و خباثت های آمریکا را فراموش نمی کند، جنگ تحمیلی، ترورهای متعدد مسؤولان و دانشمندان هسته ای، اختلاف افکنی و دیگر موارد بخشی از جنایات آمریکا در کشور است و مردم به همه آن ها آگاه هستند.


مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: مسؤولان باید در مقابل توطئه های دشمنان آگاه و هوشیار باشند، نباید افراد انقلابی و ولایتمدار را به عنوان تندرو و افراطی خواند و آمریکای جنایتکار را دوست خود تصور کرد، زیرا خصلت استکباری آمریکا تحت هیچ شرایطی تغییر نخواهد کرد و همواره دشمن کشور ما باقی خواهد ماند.


سردار مقدم فر در پایان تأکید کرد: آمریکا در پی انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی در منطقه قدرت و نفوذ خود را از دست داده و با تلاش بسیار به دنبال بازیابی قدرت خود در منطقه است اما باید بداند که قدرت آمریکا روز به روز کاهش یافته و اعتباری در جوامع اسلامی ندارد./857/202/ب2

ارسال نظرات