۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۳۰۰۰۰۵
حجت‌الاسلام سالک:

مسؤولان با غیرت دینی در برابر استکبار بایستند/ دشمن با عادی‌سازی روابط به دنبال براندازی است

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام سالک با بیان این‌که غیرت دینی به ما همواره دستور مبارزه با استکبار را گوشزد می‌کند و مبارزه با مستکبران و سلطه جویان هرگز متوقف نخواهد شد، گفت: مسؤولان نیز باید بر اساس غیرت دینی در برابر مستکبران و مزدوران استکبار جهانی ایستادگی کنند.
حجت الاسلام سالک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، مردم اصفهان در یوم الله سیزده آبان و در روز ملی مبارزه با استکبار، همنوا با مردم سراسر ایران اسلامی با برپایی راهپیمایی با شکوه در اصفهان شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند و از استکبار جهانی اعلام انزجار و برائت کردند، حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان و رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی سخنران این راهپیمایی بود.

 

حجت الاسلام سالک با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر ممنوعیت مذاکره با آمریکا بنابر هر دلیلی و تحت هر شرایطی، گفت: مرگ بر آمریکای ما علیه دولت این کشور و سیاست‌های خصمانه و توطئه‌های آمریکا است، مرگ بر آمریکایی که امروز سر دادیم اعتراض به تجاوز به حقوق ملت‌ها و دولت‌ها است، مرگ بر تروریسم دولتی و غیر دولتی است.

 

13 آبان نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است

وی در ادامه با اشاره به حوادث و وقایع مختلفی که در روز 13 آبان طی سال‌ها مختلف رخ داده است، تصریح کرد: یوم الله 13 آبان نقطه عطفی است در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، این روز پیام‌های مهمی با خود دارد، هویت اسلامی ایران در زیر پای مزدوران و ستمگران انگلیس و آمریکا از بین رفته بود که 13 آبان احیا کننده این هویت شد، هویت ایرانی اسلامی یک هویتی است که در پناه ارزش‌های اسلامی به دنبال احیای حقوق از دست رفته از سوی جنایتکاران و مزدوران و احیای حاکمیت اسلامی با محوریت ولایت فقیه است.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی هویت اسلامی ایران را بستر ساز حکومت جهانی امام زمان (عج) دانست و اظهار کرد: شکل گیری حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) در سایه ولایت پذیری و تبعیت مردم از ولایت فقیه شکل خواهد گرفت.

 

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب نخستین و مهم ترین هدف استکبار را نفوذ در ایران ذکر فرمودند، برجام بستر نفوذ در ایران را فراهم کرده است، حرکتی استکباری شکل گرفته است که برای نفوذ در تمام لایه‌های جامعه برنامه دارد، نفوذ در جامعه یعنی روان سازی و عادی کردن روابط و نفوذ و در نهایت برانداز و نابودی نظام مقدس اسلامی.

 

وی با اشاره به مقاومت مردم ایران طی 37 سال اخیر و تحمل همه فشارها برای حفظ هویت اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: تشکیل جبهه مقاومت، شکل گیری گروه مقاوم و موفقی نظیر حزب الله لبنان، ایجاد موج آزادی خواهی و حق طلبی در کشورهای یمن، عراق و بحرین از برکات پیروزی انقلاب اسلامی و مقاومت و ایستادگی مردم در برابر مستکبران و زورگویان است.

 

مبارزه با استکبار از اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام سالک با بیان این‌که استکبار واژه ای است استخراج شده از قرآن کریم گفت: مبارزه با استکبار از اصول و آرمان‌های انقلاب سالامی و جمهوری اسلامی ایران است، امروزه کشور ما از کشورهای پیشرو و ملت ایران از مردم پیشتاز در مبارزه با استکبار جهانی هستند و در این راه هرگز حاضر به عقب نشینی نخواهیم بود.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر تلاش استکبار جهانی برای نفوذ به لایه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و امنیتی کشور، عادی سازی روابط با استکبار را در راستای استحاله نظام داسنت و تصریح کرد: براندازی نظام مقدس اسلامی مبتنی بر رهبری ولی فقیه هدف اصلی نفوذ است که در فتنه سال‌های 78 و 88 نیز هدف دشمن همین بود.

 

حضور جک استراو در ایران بیانگر وجود فتنه‌ای بزرگ در آینده است

وی در ادامه افزود: افرادی نظیر جک استراو تحت عنوان گردشگر برای بررسی پروژه نفوذ و راهکارهای نفوذ وارد کشور می‌شوند، این شخص به اصفهان نیز سفر داشت، سؤال مهم در این میان این است که چرا باید چنین اشخاص خطرناک و خبیثی در ایران حاضر شوند، حضور شخصی نظیر جک استراو بیان‌گر این است که فتنه‌ای بزرگ در پیش رو خواهیم داشت.

 

حجت الاسلام سالک با اشاره به تجمع جوانان غیور و انقلابی اصفهان علیه سفر جک استراو به اصفهان، ابراز کرد: غیرت دینی به ما همواره دستور مبارزه با استکبار را گوشزد می‌کند، مبارزه با مستکبران و سلطه جویان هرگز متوقف نخواهد شد، مسؤولان نیز باید بر اساس غیرت دینی در برابر مستکبران و مزدوران استکبار جهانی ایستادگی کنند./1304/201/ب1

ارسال نظرات